برگزاری مجازی یکصد و چهلمین همایش سلامت و زندگی


برگزاری مجازی یکصد و چهلمین همایش سلامت و زندگی

دبیر همایش سلامت و زندگی از برگزاری یکصد و چهلمین همایش سلامت و زندگی بصورت مجازی در صفحه اینستاگرامی همایش سلامت و زندگی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ توحید سیف برقی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر همایش سلامت و زندگی، ضمن اعلام برگزاری این همایش در صفحه اینستاگرامی همایش سلامت و زندگی که مشترکا زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تهران و اداره سلامت شهرداری تهران فعالیت می کند از همکاری نهاد های مختلف در این برنامه علمی آموزشی خبر داد.

توحید سیف برقی افزود: این همایشها از هشت سال پیش بصورت مداوم و بی وقفه برگزار گردیده است و یکصدو چهلمین همایش سلامت و زندگی با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان برگزاری آن در تالار ایوان شمس(تالار حرکت) بصورت مجازی در صفحه اینستاگرامی همایش سلامت و زندگی از ساعت ۱۵ لغایت ۲۲ روز پنجشنبه چهارم تیر ماه به مدت هفت ساعت با حضور اساتید و کارشناسان خبره در حوزه پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، ژنتیک، دامپزشکی، اپیدمیولوژی، روانشناسی و جامعه شناسی برگزار خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: در این برنامه آموزشی آقای مهدی مهدوی کیا مربی و بازیکن پیشکسوت تیمهای ملی به عنوان سفیر سلامت همایش در ارتباط زنده با مخاطبان همایش به گفتگو خواهد پرداخت.

توحید سیف برقی افزود: لازم به توضیح است آقای مهدی مهدوی کیا در سال ۱۳۹۱ بعنوان اولین سفیر سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران در کنار آقای علی دوستی مهر مربی پیشکسوت تیمهای پایه و نیز سعید مظفری زاده داور پیشکسوت، خدمات بسیاری در توسعه آموزش سلامت از طرق مختلف انجام داده اند که بارها مورد تحسین اساتید دانشگاهها قرار گرفته است.

او ادامه داد: همچنین در برنامه یکصدو چهلم همایش سلامت و زندگی ایشان ۱۱ نکته بهداشتی جهت مبارزه با بیماری کرونا بیان خواهد کرد به علاوه بر این آقای حسین ماهینی بعنوان بازیکن در این برنامه اینستاگرامی بعنوان سفیر جدید سلامت معرفی خواهد شد.

سیف برقی در پایان گفت: همچنین در این برنامه مجازی تعدادی از هنرمندان و بازیگران از جمله آقای رسول نجفیان و خانم لادن مستوفی در خصوص کرونا گفتگو خواهند کرد.

آدرس اینستاگرامی همایش سلامت و زندگی:

HAMAYESHSALAMATVAZENDEGI

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری