متیا بینوتو از دلیل علاقه فراری به سباستین فتل می گوید


فرمول یک ایران – متیا بینوتو مدیر تیم فرمول یک فراری دلیل اشتیاق و علاقه اسکودریا فراری به سباستین فتل را استعداد بالا و روراست بودن مرد آلمانی می داند. قهرمان چهار دوره فرمول یک در سال 2015 به تیم فراری پیوست و به یک قدمی قهرمانی در سال 2017 نیز رسیده بود که نتوانست همیلتون را شکست بدهد. فتل همیشه از راننده شماره یک بودن در تیم بهره برده بود تا...

فرمول یک ایران – متیا بینوتو مدیر تیم فرمول یک فراری دلیل اشتیاق و علاقه اسکودریا فراری به سباستین فتل را استعداد بالا و روراست بودن مرد آلمانی می داند.

قهرمان چهار دوره فرمول یک در سال ۲۰۱۵ به تیم فراری پیوست و به یک قدمی قهرمانی در سال ۲۰۱۷ نیز رسیده بود که نتوانست همیلتون را شکست بدهد. فتل همیشه از راننده شماره یک بودن در تیم بهره برده بود تا فصل ۲۰۱۹ که چارلز لکلرک با پیوستن به فراری و عملکرد بسیار خوب راننده آلمانی را به چالش کشید. قرارداد سباستین فتل تا انتهای فصل ۲۰۲۰ است هر چند برنامه کاهش دستمزد یک ساله برای فصل جاری ارائه شده است.

متیا بینوتو از دلیل علاقه فراری به سباستین فتل می گویدمتیا بینوتو از دلیل علاقه فراری به سباستین فتل می گوید سباستین فتل – پیروز گرندپری سنگاپور 2015

با تعطیلی فصل فرمول یک امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا فتل قادر به ادامه روند پیشرفت خود نبوده است. اما بینوتو معتقد است هوش فتل و ساده بودن او چیزی است که فراری را مجذوب او کرده است.

بینوتو در مصاحبه با اسکای اسپرت گفت:

به ندرت راننده ای هست که واقعا به مسابقات علاقه داشته باشد و مسابقه دادن عضو جدا نشدنی از زندگی او باشد. من می دانم او شرایط عادی خود را از دست داده است چون نمی تواند در پیست مسابقه باشد. او علاقه دارد زودتر به پیست برگردد و ما نیز بسیار مشتاقیم تا وقتی شرایط به حالت عادی برگشت به او برای بازگشت کمک کنیم. او لایق رسیدن به مسابقه است. من می دانم او نابغه و بسیار روراست است و دلیل علاقه و قدردانی فراری از او نیز همین است.

متیا بینوتو مشغول تماشای مسابقات مجازی چارلز لکلرک

در این حال هم تیمی جوان فراری به شدت مشغول مسابقه دادن در سری مسابقات مجازی است و توانست در جایزه بزرگ مجازی استرالیا برو شیرینی را با خودرو فراری کسب کند. بینوتو از اینکه راننده جوان خود در مسابقات مجازی که برای درآمد های خیریه است بسیار خوشحال است.

بینوتو تمام مسابقات مجازی چارلز لکلرک را دنبال کرده است و در مورد راننده جوان خود چنین گفت:

من بسیار خوشحالم که او وارد مسابقات شده است و حس بودن در خودرو را تجربه می کند. او بسیار دلتنگ برای نشستن در خودرو و مسابقه دادن بود. این اتفاق بسیار خوب به همراه شور فراوان و البته بازخورد های خوبی بود. او مسابقه را از رده اول شروع کرد و تا پایان نیز رده خود را حفظ کرد و این چیزی بود که من همیشه از او توقع دارم. من تقریبا هر روز و روزی یک مرتبه با دو راننده خودم تماس می گیرم تا مطمئن شوم که اوضاع برای آن ها خوب است. آن ها در تلاش هستند تا در کشور های خود با شرایط موجود مبارزه کنند. آن ها در تلاش هستند تا خود را در شرایط مطلوب چه از نظر فیزیکی و چه از نظر ذهنی نگه دارند تا به وقت رسیدن شرایط به حالت عادی دوباره به پیست بازگردیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جنجال عاشقانه خانم خواننده ممنوعه به عیسی آل کثیر ! / ابراز علاقه از جنس عشق !