برای یکی از بچه‌های مخلص نظام آباد...


برای یکی از بچه‌های مخلص نظام آباد...

بیست و هفت سال زمان کمی نیست . سه دهه از زندگی است و به ویژه اگر در لباس سربازی باشد کیفیتش ده ها برابر می شود .

آقا «رحیم پورنوبریان»* یکی از بچه های مخلص محله نظام آباد که تا خود را شناخته بود لباس پاسداری وطن بر تن کرده و روز و شبش را برای انقلاب گذاشته بود . آن ها که می شناختندش خوب می دانند که صفا، فداکاری، دلسوزی، پاکدستی و مسئولیت شناسی اش زبانزد بود.

آدم ها وقتی طول آشناییشان زیاد می شود چشم هایشان با هم سخن می گوید و در این سال ها همواره عشق به آل الله (ع) بالاخص حضرت سیدالشهدا (ع) و علاقه به شهادت از چشم های «آقا رحیم» هویدا بود .

حالا که او رفته راحت تر می توان گفت که اهتمامش برای رفع حوائج نیازمندان تا چه حد بود و چه کارها که برای رفع محرومیت مردم این سرزمین نکرد.

او برای بنده و همکارانم رفیقی همیشه همراه و شفیقی همواره دلسوز، خیرخواهی نوع دوست ‌و سنگ صبوری حاضر در صحنه های درد و رنج ‌و مصیبت بود.

«آقا رحیم» هیچ گاه به دنبال نام و نشان نرفت و تلاش کرد آن جایی که هست را بسازد، بسیجی و انقلابی بود و بسیجی و انقلابی ماند و تاثیرگذاری بر دیگران را بر مبنای محبت و مهربانی دانست.

برای این برادر همکار، دوست، رفیق ‌و همراه دائمی ام در طول بیست و هفت سال گذشته که سالیان دراز در کسوت جانبازی زیست از درگاه خداوند منان علو درجات را خواهانم و به خانواده، دوستان، همرزمان و همکاران او تسلیت می گویم و آرزو می کنم به مدد الهی به زودی سایه این ویروس منحوس از کشور و دیار ما رخت بربندد.

*وزیر سابق دفاع و مشاور فرماندهی کل قوا در صنایع دفاعی

*رحیم پورنوبریان رییس دفتر مشاور فرمانده معظم کل قوا روز گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت .

2727

کد خبر 1380531

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا