مسنجر روم فیس بوک معرفی شد/ امکان برگزاری جلسات ویدئویی


مسنجر روم فیس بوک معرفی شد/ امکان برگزاری جلسات ویدئویی
فیسبوک روز قبل از عرضه مجموعه ای از محصولات تازه ویدئویی خبرداد که من جمله آن ها میتوان به مسنجر رومز اشاره کرد.

به گزارش فارس به نقل از زددی نت، خانه نشینی میلیاردها نفر بخاطر گسترش ویروس کرونا سبب شده تا استفاده از نرم افزارهای گپ ویدئویی و ویدئو کنفرانس رونق بگیرد. فیسبوک هم برای عقب نماندن از رقبا در این زمینه بیشتر فعال شده است.

بهینه سازی مسنجر رومز به کاربران امکان می دهد از نرم‌افزار یاد شده بعنوان یک ابزار ویدئو کنفرانس استفاده کنند. این محصول شباهت های زیادی به نرم‌افزار زوم دارد و البته تلاش شده بعضی عیب های زوم در مسنجر رومز رفع شود.

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک خود با تأکید بر ضرورت استفاده از نرم افزارهای ویدئو کنفرانس در عصر شیوع ویروس کرونا (corona) تصریح کرده که باید نرم افزارهای متنوعی در این زمینه در دسترس باشند تا نیازهای متنوع کاربران را برطرف کنند. او برقراری تماس های ویدئویی، دسترسی به اتاق های گپ ویدئویی و امکان پخش ویدئوی زنده را سه نیاز اساسی کاربران دانسته است.

مسنجر روم فیس بوک معرفی شد/ امکان برگزاری جلسات ویدئویی

مسنجر رومز به کاربران امکان می دهد تا با ایجاد روم یا اتاق در مسنجر فیسبوک یا خود این شبکه اجتماعی هر شخصی را برای تبادل نظر دعوت کنند. این خدمات برای تمامی اشخاص صرف نظر از استفاده از حساب فیسبوک یا غیر از آن در دسترس است. حداکثر تعداد اشخاص یک روم یا اتاق ۵۰ نفر خواهد بود و برای گفت و گو محدودیت زمانی وجود ندارد.

در فضای این اتاق ها دسترسی به فیدهای خبری، اطلاعات دیگر گروه ها و برنامه ریزی برای رویدادهای مختلف ممکن است. همینطور میتوان برای خصوصی سازی این اتاق ها اقدام کرد و لینک های خاص آنها را تنها برای دوستان ارسال کرد. البته باید توجه داشت که داده های این اتاق ها رمزگذاری نمی شوند و لذا کاربران باید در زمان استفاده از آن ها دقت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم