آزاد سازی سه کیلومتر از حریم جاده‌های زاهدان


آزاد سازی سه کیلومتر از حریم جاده‌های زاهدان

زاهدان- ایرنا- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: آزاد سازی سه کیلومتر از حریم جاده‌های این شهرستان همزمان روز ایمنی حمل و نقل انجام شد.

ذبیح الله میر روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در این عملیات ۱۵۰ تن انواع زباله و نخاله ساختمانی از حریم جاده‌های زاهدان جمع آوری و محدوده پاکسازی و تسطیح شد.

وی ادامه داد: راهداران این اداره ماهانه نسبت به پاکسازی و آزاد سازی به طور متوسط ۱۵ کیلومتر از جاده‌های شهرستان زاهدان اقدام می‌کنند که معادل جمع آوری و حمل ۲۰۰۰ متر مکعب انواع نخاله و ضایعات است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زاهدان با اشاره به اقدامات برخی افراد بی مسوولیت و سودجو در رها سازی زباله، نخاله و ضایعات ساختمانی در حریم راه‌ها افزود: گاهی مشاهده شده که برخی متخلفات، محموله نخاله خود را در وسط جاده تخلیه می‌کنند که اگر اقدام بموقع توسط همکاران ما در پاکسازی محور انجام نشود قطعا سبب بروز حوادث رانندگی و تلفات جانی خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر لزوم حفاظت از جاده‌ها و همچنین محیط زیست به عنوان وظیفه ملی و انسانی، از شهروندان درخواست کرد که ضمن پرهیز از رهاسازی هرگونه زباله و نخاله در حریم جاده، در صورت مشاهده تخلف مراتب را به شماره تلفن‌های ۱۴۱ و ۳۱۴۱ اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان