اهدای هزینه افطاری بین نیازمندان در طرح کمک مومنانه از فعالیت های کانون خانه خورشید بابل است


حجت الاسلام نصیرایی، اهدای هزینه افطاری بین...
حجت الاسلام نصیرایی، اهدای هزینه افطاری بین نیازمندان در راستای طرح کمک مومنانه و تحقق منویات رهبری و توزیع سبد کالا بین 150 خانواده آسیب دیده ویروس کرونا را از جمله فعالیت های کانون خانه خورشید بابل در این روزهای شیوع این مهمان ناخوانده عنوان کرد.

حجت الاسلام «عسگر نصیرایی»، صبح امروز (7 اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: برگزاری عدم تجمع جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و اطلاع رسانی آن در دستور کار کانون فرهنگی هنری خانه خورشید بابل، قرار گرفت.

امام جماعت کانون فرهنگی هنری خانه خورشید مسجد محدثین بابل اظهار کرد: مشارکت با گروه های تولید و توزیع کننده ماسک و مواد ضدعفونی کننده یکی از فعالیت های این کانون جهت نابودی این مهمان ناخوانده، محسوب می شود.

وی بیان کرد: شناسایی و توزیع سبد کالا بین 150 خانواده آسیب دیده از ویروس کرونا شامل مرغ، گوشت، سیب زمینی، آرد و ... و همچنین کمک نقدی بین خانواده های نیازمند از اقدامات دیگر کانون در این روزهای شیوع ویروس کرونا به شمار می آیند.

حجت الاسلام نصیرایی ابراز کرد: اهدای هزینه افطاری بین نیازمندان در راستای طرح کمک مومنانه و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در ماه رمضان که همه مهمان خدا هستند از فعالیت های قابل تحسین است که در این کانون، اجرا می شود.

وی گفت: برنامه های مفصلی در سال های گذشته در مسجد محدثین بابل جهت جشن نیمه شعبان، برگزار می شد که در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم تجمع در فضای مجازی با دعوت از سخنرانان کشوری در 10 شب به همراه مسابقات فرهنگی، جشن دهه مهدویت، انجام شد.

حجت الاسلام نصیرایی اظهار کرد: کمک به خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا به ویژه در ماه ضیافت الهی، بسیار شایسته است که علاوه بر اجر دنیوی، پاداش و توشه ای ارزشمند برای آخرت می شود.

پایان پیام/86

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته