60 هزار عدد ماسک و دستکش در گیلانغرب تولید شد


60 هزار عدد ماسک و دستکش در گیلانغرب تولید شد

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار گیلانغرب گفت: 60 هزار عدد ماسک و دستکش توسط سه کارگاه این شهرستان، تولید و به مراکز بهداشتی و درمانی برای توزیع در نقاط پرخطر تحویل شده است.

کوروش محمودیان روز دوشنبه با حضور در بیمارستان الزهرا (س) و تجلیل از تلاش های مدافعان سلامت افزود: از ابتدای سرایت ویروس کرونا تاکنون سه کارگاه تولید ماسک و دستکش در گیلانغرب راه اندازی شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب نیز گفت: مرکز ۱۶ ساعته نمونه گیری و غربالگری کرونا به صورت مجزا در این شهرستان راه اندازی شده است.

دکتر شاپور جهانی افزود: بخش دوم بیمارستان الزهرا (س) با تجهیز ۲۴ تخت به منظور خدمات دهی اولیه تجهیز شده و در صورت نیاز به هرگونه درمان پیشرفته بیماران به استان اعزام می شوند.

وی نبود دستگاه سی تی اسکن در شهرستان را یکی از مشکلات فراروی تشخیص و درمان در گیلانغرب ذکر کرد و ادامه داد: تامین دیگر وسایل حفاظتی را نیز ضرورت دارد.

جهانی، تعداد نمونه های اخذ شده در این شهرستان از ابتدای اپیدمی را ۱۴۵ مورد بیان کرد که تست ۳۶ مورد مثبت و ۶ مورد فوتی بوده است.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۲۵ هزار دانش آموز دارد.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۹۰ هزار و ۴۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و ۷۱۰ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( هفتم اردیبهشت) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی هزار و ۱۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به ۹۰ هزار و ۴۸۱ نفر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ برافراشته شدن پرچم فلسطین در دانشگاه هارواد