صدور مجوز برای بزرگ ترین فارم بیت کوین ایران


صدور مجوز برای بزرگ ترین فارم بیت کوین ایران

آی ماینر برای اولین بار در ایران موفق به دریافت مجوز بزرگ ترین فارم بیت کوین با 6000 دستگاه شد.

برند آی ماینر که پس از موفقت در اروپا ، روسیه و ترکیه وارد بازار سرمایه ایران شده است اخیرا برای اولین بار موفق به دریافت جواز تاسیس استخراج بیت کوین با ۶۰۰۰ دستگاه شده است.

صدور مجوز برای بزرگ ترین فارم بیت کوین ایران

همانطور که مشاهده میکنید در این جواز تاسیس ذکر شده است که شرکت افرند شید مهر، مالک برند iMiner مجاز به استخراج رمز ارز با ظرفیت پردازش ۹۶۰۰۰ تراهش بر ثانیه است.

سرمایه ثابت آی ماینر در این مجوز ۳۱۱ هزار میلیون ریال است و ارزش دستگاه های داخلی آن ۳۰۰ هزار میلیون ریال ذکر شده است.

شرکت افرند شید مهر مالک آی ماینر از ۲ مهر ۹۸ با شماره ۵۴۷۶۹۹ در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

همچنین iminer به عنوان یک برند ثبت شده در ترکیه و اولین استارت آپ حوزه ماینینگ bitcoin و سایر ارزهای دیجیتال، با سابقه 7 ساله در کشورهای مختلف ، فعالیت خود را در ایران آغاز کرده است و در حال حاضر بیش از 135 هزار کاربر دارد .

متخصصان و کارشناسان برند iMiner در بیت فارم ، ماینرهای مخصوص شما را در مزرعه خصوصی نصب و راه اندازی و کانفیگ می کنند و به صورت شبانه روزی از ماینر شما نگهداری کرده و مدیریت آن را به عهده می گیرند. سپس تمامی درآمد حاصل از ماینینگ را به شما پرداخت می کنند.

هم اکنون سرویس های iminer در ۵ کشور ایران ، ترکیه ، روسیه ، آمریکا و کانادا فعالیت دارد و با دارا بودن بیش از ۳۰۰ پرسنل و کارشناس مجرب ، معتبر ترین و مطمئن ترین سرویس اجاره ماینر را به شما هموطنان گرامی ارائه می‌کند.

iminer علاوه بر اجاره ماینر، در زمینه فروش ماینر و تجهیزات ماینینگ نیز فعالیت دارد و با توجه به واردات مستقیم از چین ، کمترین قیمت بازار را به شما ارائه می دهد. نکته قابل توجه است که تمامی ماینرها همراه با گارانتی و با تحویل درب منزل به مشتریان گرامی ارائه می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !