فعالیت جهادی طلاب مدرسه علمیه دارالسلام در مقابله با کرونا/ارائه دروس و انجام همه فعالیت‌ها در فضای مجازی


فعالیت جهادی طلاب مدرسه علمیه دارالسلام در مقابله با کرونا/ارائه دروس و انجام همه فعالیت‌ها در فضای مجازی

آیت‌الله حمیدی با اشاره به تداوم مجازی فعالیت‌های مدرسه علمیه دارالسلام در ایام شیوع کرونا، گفت: طلاب این مدرسه در تهیه و توزیع ارزاق و بسته‌های بهداشتی، عیادت از بیماران کرونایی و ضدعفونی کردن محلات فعال هستند.

آیت‌ الله «سید هاشم حمیدی» در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه فعالیت های مدرسه علمیه دارالسلام پس از تعطیلی کلاس های حضوری در پی شیوع ویروس کرونا بلافاصله به صورت مجازی پیگری و برگزار شده است، اظهار کرد: همه روزه درس ها راس ساعت 7 صبح در شبکه اجتماعی مربوط به هر کلاس بارگذاری می شود.

این عضو هیئت امنای مدرسه علمیه دارالسلام (واقع در تهران، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه) افزود: طلاب موظف هستند درس های بارگذاری شده را به دقت مورد مطالعه و بحث گروهی قرار دهند و خلاصه هر درس را پنجشنبه ها برای استاد راهنمای خود ارسال کنند.

وی اضافه کرد: کلاس های عمومی از جمله درس تفسیر قرآن کریم، شرح و تفسیر نهج البلاغه، تاریخ اسلام و اخلاق نیز هر هفته در زمان مقرر برگزار می شود تا به این صورت طلاب در فراگیری دروس مختلف و همچنین تهذیب نفس عقب نمانند.

آیت الله حمیدی ادامه داد: روند ثبت نام داوطلبان تحصیل در مدرسه علمیه دارالسلام نیز همچون سال های گذشته در اسفندماه به صورت اینترنتی انجام شد تا فعالیت های این مدرسه در سال تحصیلی 1399-1400 دچار وقفه نشود.

وی اظهار کرد: طلاب مدرسه علمیه دارالسلام در دوره شیوع ویروس کرونا موظف به استمرار فعالیت های شان برای فراگیری زبان های خارجی -عربی و انگلیسی- بودند تا همچون سال های گذشته، امسال نیز جشنواره زبان های خارجی این مدرسه در بهمن ماه برگزار شود.

این عضو هیئت امنای مدرسه علمیه دارالسلام در ادامه درباره فعالیت های مدرسه علمیه دارالسلام در مقابله با ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: استادان و طلاب این مدرسه نیز بنابر وظیفه شرعی خود در این جهاد مشارکت داشتند که تهیه و توزیع بسته های ارزاق و بهداشتی، عیادت از بیماران مبتلا به ویروس کرونا و ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی از جمله این فعالیت ها بوده است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403