چند خبر کوتاه از جنوب کرمان


چند خبر کوتاه از جنوب کرمان

جیرفت - ایرنا - تحویل یک دستگاه سونوگرافی به بیمارستان قلعه‌گنج، اهدا 300 تنور سنتی بین سیل‌زدگان رودبار جنوب، آغاز عملیات اجرایی احداث 10 واحد تجاری در آموزش ‌و پرورش عنبرآباد و کشف خودروی سرقتی کمتر از 12 ساعت ازجمله اخبار کوتاه امروز (چهارشنبه) جنوب کرمان است.

خرید یک دستگاه سونوگرافی برای بیمارستان قلعه‌گنج

چند خبر کوتاه از جنوب کرمان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از تحویل یک دستگاه سونوگرافی به بیمارستان قلعه‌گنج خبر داد و گفت: با مساعدت و پیگیری رییس دانشگاه و نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی این دستگاه خریداری شد.

علی سالاری مقدم افزود: دستگاه سونوگرافی «esaote» فول به ارزش ۶ میلیارد ریال خریداری و به بیمارستان شهدا قلعه‌گنج تحویل داده شد.

محمدرضا بامری رییس بیمارستان شهدا قلعه‌گنج نیز گفت: پس از پیگیری‌ها و مساعدت مسئولان برای تجهیز بیمارستان شهدا به امکانات پزشکی از جمله دستگاه‌های دیالیز و سایر تجهیزات تخصصی، یک‌دستگاه سونوگرافی تحویل این بیمارستان شد.

وی ادامه داد: خرید دستگاه سونوگرافی گام مهمی در ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به شهروندان قلعه‌گنج به شمار می‌رود.

توزیع ۳۰۰ تنور سنتی بین سیل‌زدگان رودبار جنوب

چند خبر کوتاه از جنوب کرمان

به همت سپاه ثارالله استان کرمان ۳۰۰ تنور سنتی بین سیل‌زدگان رودبار جنوب به صورت رایگان توزیع شد.

فرمانده سپاه جیرفت گفت: این تعداد تنور سنتی با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال از کارگاه شهرک آزادگان عنبرآباد خریداری و بین مردم نیازمند وسیل‌زده رودبار جنوب توزیع شد.

سرهنگ ناصر بهروز افزود: این تنورها اهدایی سپاه ثارالله استان بود که توسط سپاه جیرفت و عنبرآباد به منطقه رودبار جنوب ارسال و بیشتر این تنورهای سنتی در منطقه جازموریان توزیع شد.

کلنگ‌زنی ۱۰ واحد تجاری متعلق به آموزش و پرورش عنبرآباد

چند خبر کوتاه از جنوب کرمان

با حضور جمعی از مسولان عملیات اجرایی ۱۰ واحد تجاری متعلق به آموزش پرورش عنبرآباد با زیر بنای ۵۰۰ متر مربع آغاز شد.

مدیر آموزش و پرورش عنبرآباد در حاشیه این مراسم گفت: معتقدیم که باید برای آموزش و پرورش، منابع درآمد پایدار تعریف و ایجاد شود.

حسین سالاری ده‌شیخ افزود: با توجه به محدودیت و کمبود اعتبارات دولتی، امروز تامین هزینه‌های جاری آموزش و پرورش، یکی از دغدغه‌های مهم و اساسی است که با ایجاد واحد های تجاری در بخشی از فضاهای مازاد آموزشی، قسمتی از منابع مورد نیاز تامین و مشکلات موجود نیز رفع می‌شود.

وی به شناسایی برخی موقعیت‌های جدید تجاری در راستای درآمدزایی پایدار در سطح مدارس شهرستان اشاره کرد و گفت: با انجام تحقیقات و بررسی‌های کارشناسی شده روی املاک متعلق به آموزش و پرورش، درصدد گسترش واحدهای تجاری هستیم.

مدیر آموزش و پرورش عنبرآباد افزود: با ایجاد درآمدزایی پایدار از این طریق، ضمن برطرف ساختن بسیاری از مشکلات موجود، کیفیت بخشی به فعالیت‌ها و برنامه‌های در دست اجرا و فوق‌العاده در حوزه‌های مختلف پرورشی و آموزشی نیز سرعت بیشتری خواهد گرفت.

کشف خودروی سرقتی کمتر از ۱۲ ساعت در عنبرآباد

چند خبر کوتاه از جنوب کرمان

فرمانده انتظامی عنبرآباد از کشف خودروی نیسان سرقتی و دستگیری سارق کمتر از ۱۲ ساعت در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود بیدشکی گفت: در پی گزارش مرکز مانیتورینگ استان، مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو نیسان در شهرستان سیرجان، شناسایی و دستگیری سارق و کشف خودرو سرقتی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه عملیاتی جهادآباد در اجرای طرح مهار و کنترل محور ورودی و خروجی شهرستان در مسیر کهنوج-جیرفت خودروی مورد نظر را شناسایی و متوقف و سارق را نیز دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده، سارق برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان تحویل داده شد و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد به شهروندان توصیه کرد: از وسایل ایمنی خودرو نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان و قفل پدال استفاده کرده و خودروی خود را در محل‌های خلوت و تاریک پارک نکنند.

جنوب کرمان با یک میلیون نفر جمعیت از هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، قلعه‌گنج، منوجان، فاریاب و رودبار جنوب تشکیل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تشکر رسمی از معلم؛ 20 متن متفاوت و جدید