حمایت از شرکت‌های تاثیرگزار در تولید، یک تکلیف است


حمایت از شرکت‌های تاثیرگزار در تولید، یک تکلیف است

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد: حمایت از شرکت‌های تاثیرگزاری چون ایران‌ترانسفو یک تکلیف است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در سال‌جاری که روز گذشته (10 اردیبهشت) به میزبانی شرکت ایران‌ترانسفور برگزار شد، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف شرکت و دیدار با کارگران این واحد صنعتی، گفت: در گذشته شرکت ایران‌ترانسفوی زنجان با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود که با ورود دستگاه قضایی استان و دستور ریاست قوه قضائیه، پیگیری مشکلات این شرکت وارد فاز جدید و حساسی شد که با ورود قضایی و حقوقی در سال گذشته از ورود مبلغ قابل توجهی خسارت به دولت و بیت‌المال جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه از اولویت‌های رئیس قوه قضاییه، مبارزه با فساد است، بیان کرد: در این راستا و برای تحقق این سیاست در استان، توفیقات بسیار خوبی حاصل شد؛ لذا حمایت از شرکت‌هایی که نیاز به حمایت قضایی و حقوقی دستگاه قضایی دارند با قوت و قدرت به عمل خواهد آمد؛ چرا که این یک وظیفه و تکلیف برای مجموعه دستگاه قضایی است.

این مسئول با بیان اینکه در این شرکت برابر گزارش مدیرعامل ۲۰۰۰ کارگر مشغول به کار هستند، اظهار کرد: ایران‌ترانسفوی زنجان یکی از شرکت‌های مهم و موثر در تولید این محصول و نیز در اقتصاد کشور دارد، لذا حمایت از چنین شرکت‌هایی یک تکلیف است و دستگاه قضایی استان حمایت همه جانبه از این شرکت‌ها خواهد کرد.

حمایت از شرکت‌های تاثیرگزار در تولید، یک تکلیف است

صادقی‌نیارکی تصریح کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان زنجان در سال گذشته کارنامه خوبی به‌جا گذاشت و در سال جدید نیز حمایت‌های قضایی ستاد اقتصاد مقاومتی از تولید و شرکت‌ها، بیشتر از گذشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت ایران‌ترانسفو زنجان ۸۵ درصد نیاز ترانسفو کشور را تأمین می‌کند، افزود: در صورت ایجاد مشکل برای این شرکت، نه تنها مشکلاتی برای شرکت به‌وجود می‌آورد، بلکه برای صنعت برق و سایر بخش‌ها نیز مشکلاتی به‌وجود خواهد آمد گه تولید و اقتصاد کشور آسیب خواهد دید.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان خاطرنشان کرد: از مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان، حل مشکلات شرکت ایران‌ترانسفو زنجان بود که خوشبختانه این گره گشوده شد و به تولید آسیب نرسید و بی‌تردید برکات این کار در آینده بیشتر نمایان خواهد شد.

گفتنی است، با حضور رئیس‌کل دادگستری استان، دادستان زنجان و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی، ساختمان جدید شرکت ایران‌ترانسفو زنجان که مزین به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی بود، افتتاح شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403