هفته سیاه سینمای هند رقم خود/ مرگ دو اسطوره بالیوود در دو روز متوالی


هفته سیاه سینمای هند رقم خود/ مرگ دو اسطوره بالیوود در دو روز متوالی

یک روز پس از درگذشت «عرفان خان» هنرپیشه سرشناس بالیوودی، «ریشی کاپور» اسطوره سینمای هند نیز درگذشت.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، پشت سر هم دو روز دردناک برای سینمای هند رقم خورد. «ریشی کاپور» هنرپیشه سرشناس بالیوود فرزند «راج کاپور» هنرپیشه افسانه ای سینمای هند، به دلیل عارضه سرطان در ۶۷ سالگی درگذشت.

او دو سال پیش به سرطان مبتلا شد و برای درمان به آمریکا رفت. پس از بهبودی به هند بازگشت اما مجددا عوارض سرطان خون در او گسترش یافت و امروز صبح پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت در شهر بمبئی هندوستان درگذشت.

«ریشی کاپور» هنرپیشگی را از کودکی با فیلم سینمایی«آقای ۴۲۰» ساخته پدرش «راج کاپور» آغاز کرد. نقش آفرینی موفق او در فیلم مردم پسند «بابی» او را به شهرت رساند.

سی ان ان نوشت: کاپور اخیرا با وجود بیماری حاد اعلام کرد که می خواهد در بازسازی فیلم هالیوودی «کارآموز» در کنار «دیپیکا پادوکُن» نقش آفرینی کند. او در شبکه های اجتماعی فعال بود اما از آغاز همین ماه آوریل فعالیتش به دلیل پیشرفت بیماری متوقف شد.

کاپور در موارد مکرر در فیلم های موفقی چون «عمار اکبر آنتونی» و «باربر»(Coolie/کولی/کولبَر) همبازی «آمیتاب باچان» بوده است. او همچنین در سال های اخیر در چندین فیلم موفق بالیوودی از جمله «مُلک» «دو دوتا چهارتا» «در مسیر آتش» «عشق امروزی» ایفای نقش کرد.

«آمیتاب باچان» پس از خبر درگذشت «ریشی کاپور» نوشت: او رفت. ریشی کاپور رفت...ویران شدم!

رئیس جمهور هند، نیز پس از انتشار خبر درگذشت این هنرپیشه مراتب تسلیت خود را ابراز داشت.

«ریشی کاپور» پدر «رانبیر کاپور» هنرپیشه معروف این روزهای سینمای بالیوود است.

یک روز پیش از درگذشت این هنرپیشه بالیوودی، «عرفان خان» هنرپیشه شهیر بالیوود و هالیوود که بازی دلچسب او در فیلم «میلیونر زاغه نشین» در خاطره ها ثبت شده، بر اثر تومور روده بزرگ در ۵۳ سالگی درگذشت.

انتهای پیام/

هفته سیاه سینمای هند رقم خود/ مرگ دو اسطوره بالیوود در دو روز متوالی
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)