23 فقره پروانه بهره برداری در بروجرد صادر شد


23 فقره پروانه بهره برداری در بروجرد صادر شد

بروجرد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: سال گذشته تعداد 23 فقره پروانه بهره برداری برای واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان صادر شد.

حمید آزادبخت روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدهای صنعتی با سرمایه اولیه ۱۴ میلیارد تومان و زمینه اشتغال ۱۴۰ نفر را فراهم کرده اند.
وی اظهار داشت: در این مدت همچنین تعداد ۱۴ مورد طرح توسعه منجر به صدور پروانه بهره برداری با سرمایه حدود هفت میلیارد تومان و اشتغال ۳۴ نفر محقق گردید.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: سال ۹۸ در این شهرستان تعداد ۴۲ فقره جواز تاسیس "ایجادی و توسعه ای" صادر شده که با سرمایه اولیه ۵۱۱ میلیارد تومان و تعهد اشتغال ۸۲۴ نفر در حال فعالیت است.
آزادبخت اضافه کرد: انتظار می رود اینگونه سرمایه گذاری ها در سال جهش تولید نسبت به سال ۹۸ پر رونق تر و پر بار تر خواهد بود.
وی مجموع واحدهای دارای پروانه بهره برداری این شهرستان را ۶۱۰ واحد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۲۱۵ واحد فعال، ۱۳۲ واحدنیمه فعال و ۱۶۵ واحد غیرفعال است.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد با اشاره به اینکه ۹۸ واحد راکد در این شهرستان وجود دارد، گفت: تعداد ۲۲ معدن در این شهرستان فعالیت می کنند.
آزادبخت افزود: شرکت ها و افراد در قالب واحدهای حقیقی و حقوقی می توانند، جواز لازم را دریافت کنند، به شرط آنکه قصد تاسیس یک واحد تولیدی مانند کارخانه داشته باشند.
وی تاکید کرد: از مزایای اخذ جواز تاسیس، واگذاری زمین در شهرک های صنعت به شکل نقدی و یا بصورت پیش پرداخت به همراه اقساط است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022