ثبت 190 مورد جدید کرونا در افغانستان، تعداد مبتلایان به 2894 رسید


ثبت 190 مورد جدید کرونا در افغانستان، تعداد مبتلایان به 2894 رسید

معاون وزارت بهداشت افغانستان امروز(دوشنبه) اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 190 مورد جدید ویروس کرونا در این کشور ثبت شده و تعداد مبتلایان به 2894 نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «وحیدالله مجروح» معاون وزارت بهداشت افغانستان امروز(دوشنبه) اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 190 مورد جدید ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

وی افزود: به ثبت این ارقام جدید، تعداد مبتلایان به کرونا به 2894 نفر رسیده است.

مجروح خاطر نشان کرد: طی 24 ساعت گذشته در پکتیا (۴۱)، هرات (۳۰)، کندهار (۲۵)، کابل (۲۴)، بلخ (۱۷)، ننگرهار (۱۳)، لغمان (۱۱)، فراه (۹)، سرپل (۶)، کنر (۵)، زابل (۳)، پکتیکا (۲)، خوست (۱)، ارزگان (۱)، هلمند (۱) و نیمروز(۱)، ثبت شده است.

معاون وزارت بهداشت افغانستان ادامه داد: تاکنون ۳۹۷ تن از بیماران ویروس کرونا در کشور بهبود یافته‎اند و ۹۰ نفر نیز جان باخته‌‎اند.

وی تاکید کرد: طی 24 گذشته 5 نفر در نتیجۀ این بیماری در ولایت‌های هرات (۱)، کابل (۱)، پکتیا (۲) و وردک (۱)، جان باخته‌اند.

این در حالی‌ست که شمار قربانیان این ویروس در جهان نیز به بیش از ۲۴۷ هزار تن و بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار تن دیگر، مبتلا شده‌‌اند.

تاکنون بیش از یک میلیون و ۱۲۷ هزار تن دیگر در سراسر جهان، بهبود یافته‌‌اند.

/انتهای پیام/

ثبت 190 مورد جدید کرونا در افغانستان، تعداد مبتلایان به 2894 رسید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟