کمک های مومنانه بچه های مسجد اعظم به نیازمندان روستای سوراخ مازو رسید


کمک های مومنانه بچه های مسجد اعظم به نیازمندان روستای سوراخ مازو رسید

حسین زاده گفت: کمک های مومنانه اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد اعظم محمودآباد در قالب 45سبد کالا به ارزش حدود 10میلیون تومان بین نیازمندان روستای سوراخ مازو سفلی توزیع شد.

«مرتضی حسین زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به اقدامات خیرخواهانه اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد اعظم روستای سوراخ مازو سفلی شهرستان محمودآباد در جبهه مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: بچه های این مسجد با تهیه و توزیع 500بسته بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده، دستکش و ماسک به ارزش حدود یک میلیون 500هزار تومان به یاری کادر درمانی برای جلوگیری از شیوع کرونا شتافتند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد اعظم روستای سوراخ مازو سفلی شهرستان محمودآباد همچنین به تلاش اعضای این کانون برای تهیه و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان اشاره کرد و افزود: کمک های مومنانه این کانون شامل برنج، روغن، قند، چای، شکر، ماکارانی، سویا، رب گوجه، گلاب، پنیر، آبلیمو و تخم مرغ در دو مرحله همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در اختیار محرومین قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در مرحله اول 18بسته معیشتی به ارزش 2میلیون و 700هزار تومان به نیازمندان و اقشارآسیب دیده از کرونا اهدا شد، اضافه کرد: در فاز دوم نیز 25سبد کالا با صرف هزینه ای بالغ بر6میلیون و 750هزار تومان بین جامعه هدف توزیع شده است.

حسین زاده با بیان اینکه با بسته بودن مسجد درپی شیوع کرونا فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) تعطیل نشد، افزود: ماه رمضان امسال ادعیه ها و قرآن کریم در وقت نماز ظهر و مغرب از مناره مسجد اعظم این روستا پخش می شود.

پایان پیام/286

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها