جدیدترین تصاویر از نسخه 5G گوشی گلکسی ای 71 (Galaxy A71) منتشر شد


جدیدترین تصاویر از نسخه 5G گوشی گلکسی ای 71 (Galaxy A71) منتشر شد
عکس هایی تازه از مدل جدید گوشی هوشمند Galaxy A71 5G که تفاوتی در ظاهر با نمونه قبلی خود با فن آوری ۴G ندارد، منتشر شد.

جدیدا تصاویر جدیدی از نسخه مجهز به فن آوری ۵G گوشی میان رده Galaxy A71 در صفحات مجازی منتشر شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نسخه مجهز به فن آوری ۵G گوشی میان رده Galaxy A71 شرکت سامسونگ ماه پیش موفق شد تا گواهی نامه های لازم را از TENAA دریافت کند و در طی همین عمل مشخصات فنی و اطلاعات آن نیز در دست مخاطبان قرار گرفت.

اکنون عکس های جدیدی از این گوشی دردسترس طرفداران قرار گرفته که تابحال واضح ترین تصویر مربوط به گوشی هوشمند Galaxy A71 بوده که در دست کاربران قرار داده شده است.

جدیدترین تصاویر از نسخه 5G گوشی گلکسی ای 71 (Galaxy A71) منتشر شد

جزئیات اطلاعات و عکس های نسخه ۵G گوشی Galaxy A71

مدل جدید گوشی هوشمند Galaxy A71 5G آنقدر تفاوتی در ظاهر با نمونه قبلی خود با فن آوری ۴G ندارد. دوربین جلویی این دستگاه مثل بسیاری از گوشی های نسل جدید بصورت نقطه ای قرار داده شده و دوربین‌های عقب نیز به شکل حرف L جایگذاری شده اند. ولی اگر کاربران دقت بیشتری به خرج دهند متوجه میشوند نمونه هایی که از فن آوری ۴G برخوردار بودند در رنگ بندی بدنه از یک خط دقیق و مشخص تقسیم کننده برخوردار بودند که رنگ قاب گوشی هوشمند را به دو حالت متفاوت تبدیل می کردند. با اینکه تفاوت طیف رنگی بر روی دستگاه ها بالا نبود، ولی این خط مشخص سبب نمایان شدن تفاوات دو رنگ می شد.

اکنون شرکت سامسونگ تغییر ریزی بر روی نسخه مجهز به قابلیت ۵G خود صورت داده است. طبق تصویرهای منتشر شده خط مشخص بر برو مدل های ۴G جای خود را به خطوط ضربدری داده اند که این بار طیف رنگی را بیشتر به چالش می کشند. گوشی هوشمند Galaxy A71، 5G قرار است تا از سیستم عامل اندروید ۱۰ بهره مند باشد که بهمراه رابط کاربری One UI 2.0 مورد استفاده قرار می گیرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی RAM هشت گیگابایتی را در خود جای داده است، ولی انتظار میرود تا در بخش حافظه داخلی تفاوت های با نسخه ۴G خود داشته باشد. بر اساس شایعات منتشر شده این گوشی در زمان عرضه ابتدا در کشور های چین، نیوزلند، آمریکا و استرالیا منتشر خواهد شد. باتوجه به آن که تصاویر منتشر شده مربوط به کنفرانس مطبوعاتی Galaxy A71 5G هستند، انتظار میرود که گوشی شرکت سامسونگ بزودی معرفی شود.

جدیدترین تصاویر از نسخه 5G گوشی گلکسی ای 71 (Galaxy A71) منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل