تراشه اسنپدراگون 768 جی با گوشی ردمی کی 30 اسپید ادیشن وارد بازار می شود


تراشه اسنپدراگون 768 جی با گوشی ردمی کی 30 اسپید ادیشن وارد بازار می شود

گوشی ردمی کی 30 5G اسپید ادیشن با تراشه اسنپدراگون 768 جی – Snapdragon 768G در بنچمارک آنتوتو تست شد. همزمان، جزئیاتی از مشخصات این چیپست کوالکام هم به بیرون درز کرد. نسخه جدید ردمی کی 30 با پسوند Speed Edition در راه است و همین هفته معرفی می‌شود. ظاهرا این گوشی 5G از تراشه... نوشته تراشه اسنپدراگون 768 جی با گوشی ردمی کی 30 اسپید ادیشن وارد...

گوشی ردمی کی ۳۰ ۵G اسپید ادیشن با تراشه اسنپدراگون ۷۶۸ جی – Snapdragon 768G در بنچمارک آنتوتو تست شد. همزمان، جزئیاتی از مشخصات این چیپست کوالکام هم به بیرون درز کرد.

نسخه جدید ردمی کی ۳۰ با پسوند Speed Edition در راه است و همین هفته معرفی می‌شود. ظاهرا این گوشی ۵G از تراشه جدیدی هم قدرت خواهد گرفت که چیزی نیست جز اسنپدراگون ۷۶۸ جی کوالکام!

درباره مشخصات این چیپست، اطلاعاتی به طور رسمی منتشر نشده؛ اما یکی از افشاگران چینی آن را تراشه‌ای هشت هسته‌ای با یک هسته ۲.۸ گیگاهرتزی، یک هسته ۲.۴ گیگاهرتزی و شش هسته ۱.۸ گیگاهرتزی توصیف کرده است. ظاهرا پردازنده گرافیکی آن، همان آدرنو ۶۲۰ باقی مانده؛ اما با سرعت کلاک ۷۵۰ مگاهرتز. این در حالی است که سرعت کلاک GPU در تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ جی، ۶۲۵ مگاهرتز بود که یعنی افزایش ۲۰ درصدی را شاهد هستیم.

همچنین منبع ما امتیاز ردمی کی ۳۰ ۵G اسپید ادیشن را در بنچمارک آنتوتو، حدود ۳۶۰ هزار عنوان کرده که خیلی بیشتر از ۳۰۰ هزار امتیاز نسخه معمولی Redmi K30 5G با تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G است. در مجموع، عملکرد نسخه جدید حدود ۱۰ درصد بهتر بود که می‌تواند در قیمت نهایی هم بروز کند؛ بنابراین باید انتظار قیمتی معادل ۳۱۰ دلار را برای نسخه ۶+۶۴ گیگابایتی گوشی داشته باشیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر: مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور