فرد متهم به شکار غیرقانونی پرندگان در هرات به پلیس معرفی شد


فرد متهم به شکار غیرقانونی پرندگان در هرات به پلیس معرفی شد

به‌دنبال نشر تصاویری از شکار گونه‌های کم‌یاب پرندگان در هرات، مسئولان محیط زیست این ولایت می‌گویند که یک فرد به اتهام شکار این پرندگان به پلیس معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، به‌دنبال نشر تصاویری از شکار گونه‌های کم‌یاب پرندگان در هرات، مسئولان محیط زیست این ولایت می‌گویند که یک فرد به اتهام شکار این پرندگان به پلیس معرفی شده است.

«نصیراحمد فضلی»، رییس محیط زیست هرات امروز (شنبه، 20 ثور) به روزنامه اطلاعات روز گفت که این فرد به‌صورت غیرقانونی پرندگان کم‌یاب سیاه‌سینه، باز، قاز مهاجر و طوی در این ولایت شکار می‌کند.

افضلی از این فرد به‌نام «فواد علیزایی» نام برد و گفت که او از بستگان کامران علیزایی، رییس شورای ولایتی هرات است.

وی تأکید کرد که تاکنون منطقه شکار گونه‌های کم‌یاب پرندگان توسط این فرد شناسایی نشده است.

رییس محیط زیست هرات اما افزود که پلیس براساس فرمان ریاست‌جمهوری مؤظف است که فواد علیزایی را شناسایی و به دادگاه عدلی و قضایی معرفی کند.

پلیس هرات تاکنون در این مورد ابراز نظری نکرده است.

بارها گزارش‌هایی مبنی بر شکار غیرقانونی حیات وحش در هرات به نشر رسیده است. مسئولان محیط زیست هرات از انقراض پرندگان و حیوانات نایاب و کم‌یاب در این ولایت نگران اند. سیاه‌سینه، باز، قاز مهاجر، طوی، کبک، مینا، باز، قاز، شاهین، عقاب، میش، مرغ از گونه‌های کم‌یاب پرندگان در این ولایت هستند.

از سویی دیگر نیز، برخی از این گونه‌های پرندگان طی سالیان متمادی به کشورهای خارجی قاچاق شده است.

انتهای پیام/

فرد متهم به شکار غیرقانونی پرندگان در هرات به پلیس معرفی شد
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.



تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟