سازندگان سابق Call of Duty، استودیو Gravity Well را تاسیس کردند


سازندگان سابق Call of Duty، استودیو Gravity Well را تاسیس کردند

با به روی کار آمدن استدیو های جدید این امکان وجود دارد که بعضی از آن‌ها به سمت رشد و شکوفایی پیش بروند و برخی دیگر از جایگاه فعلی خود سقوط کنند. به نظر می رسد که یک توسعه دهنده جدید با پتانسیل‌های بالا با نام استودیو Gravity Well پیدا کرده‌ایم. نسل جدیدی از کنسول‌ها در راه و فناوری های جدید در حال رشد کردن هستند به همین خاطر میتوان تغییر عمده و...

با به روی کار آمدن استدیو های جدید این امکان وجود دارد که بعضی از آن‌ها به سمت رشد و شکوفایی پیش بروند و برخی دیگر از جایگاه فعلی خود سقوط کنند. به نظر می رسد که یک توسعه دهنده جدید با پتانسیل‌های بالا با نام استودیو Gravity Well پیدا کرده‌ایم.

نسل جدیدی از کنسول‌ها در راه و فناوری های جدید در حال رشد کردن هستند به همین خاطر میتوان تغییر عمده و بزرگ را احساس کرد. با به وجود آمدن یک تغییر، نتیجه خوب، بد و هر چیز دیگری ممکن است پدید آید.

در اوایل امروز اعلام شد که درو مک کوی و جان شیرینگ استودیو جدیدی برای توسعه عناوین AAA تاسیس کرده‌اند. این نام‌ها ممکن است برای شما آشنا به نظر برسد، زیرا هر دو کار‌آزموده استودیو Respawn Entertainment، توسعه‌دهندگان Apex Legends و Titanfall هستند. آنها عضو اصلی استودیو Infinity Ward بودند که بر روی عنوان‌های قبلی Call of Duty: Modern Warfare کار می‌کردند.

در مورد هیچ پروژه‌های استودیو Gravity Well تاکنون صحبتی نشده است، ولی به نظر می رسد آن‌ها به دلیل ترس از بیماری COVID-19 هنوز در جریان استخدام استعداد باشند. طبق گفته این منابع، آن‌ها در تلاش برای ساخت استودیویی هستند که سلامت کارمندان خود در اولویت باشد. بنابراین به احتمال زیاد خیلی طول خواهد‌ کشید تا چیزی از این استودیوی جدید ببینیم، اما بدون شک آینده‌ای بزرگ در پیش است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب