توضیحات وزیر ورزش درباره زمان برگزاری ادامه لیگ برتر فوتبال/ 22 خرداد زمان شروع مجدد لیگ برتر؟


توضیحات وزیر ورزش درباره زمان برگزاری ادامه لیگ برتر فوتبال/ 22 خرداد زمان شروع مجدد لیگ برتر؟
وزیر ورزش و جوانان گفت: اگر در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۵ خرداد وضعیت از نظر شیوع ویروس کرونا مناسب نباشد، ادامه مسابقات لیگ متوقف خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان شرایط و زمان برگزاری مسابقات فوتبال را در روزهای کرونایی اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، درباره شرایط و زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر با توجه به وجود ویروس کرونا گفت: تقریبا مسابقات به مدت شش هفته و هر پنج روز یک بار می‌توانیم مسابقات را برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: به طور حتمی مسابقات بدون حضور تماشاگران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارتی برگزار می‌شود. اگر خدای نکرده در حدود ۲۰ تا ۲۵ خرداد مشکلی وجود داشته باشد، برنامه لیگ برتر را دوباره متوقف می‌کنیم.

با توجه به اظهارات ریاست جمهور و وزیر ورزش، به نظر می‌رسد پس از برگزاری سه هفته تمرین آماده‌سازی توسط تیم‌ها از اوایل خرداد، مسابقات لیگ برتر در حدود ۲۶ خرداد برگزار شود.

لیگ برتر فوتبال از ۲۲ خرداد پیگیری می‌شود

قرار است دیدار‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان از ۲۲ خرداد ماه پیگیری شود.

همچننی باشگاه خبرنگاران نوشت: با توجه به اینکه قرار است تمرینات تیم‌های لیگ برتر فوتبال پس از عید فطر برگزار شود، از راهرو‌های سازمان لیگ فوتبال ایران خبر می‌رسد که قرار است ادامه مسابقات از تاریخ ۲۲ خردادماه پیگیری شود.

البته با توجه به این اتفاق، فرصت ۴ هفته‌ای باشگاه‌ها برای از سر گیری مسابقات لیگ برتر لحاظ نمی‌شود و شاید این موضوع با اعتراض باشگاه‌ها همراه شود.

همچنین در حالی که گفته می‌شد قرار است مسابقات فقط در شهر‌های سفید برگزار شود، اما با شروع رقابت‌های لیگ، مسابقات در همه شهر‌ها برگزار خواهد شد و تمام تیم‌ها می‌توانند از حق میزبانی خود استفاده کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


باشگاه پرسپولیس پاسخ استقلال و سپاهان را داد