کیش در هفته ای که گذشت


کیش در هفته ای که گذشت

کیش - ایرنا- برگزاری آیین شبهای قدر با رعایت ضوابط بهداشتی، آغاز فعالیت شرکتهای هواپیمایی، دستگیری زوج گل فروش، تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در مراکز گردشگری، اهدای 1500 بسته معیشتی، بازگشت 7 هزار کیشوند و فراخوان جایزه بزرگ جشنواره کیش از جمله مهمترین اخبار و رویدادهای کیش در هفته گذشته بود.

برگزاری آیین معنوی شبهای قدر بارعایت ضوابط بهداشتی در مصلای کیش:

آیین معنوی شبهای قدر با رعایت ضوابط بهداشتی و مصوبات شورای سلامت، در مصلای کیش برگزار شد. مراسم شبهای قدر امسال، با همان حال هوای معنوی همیشگی اما بشکلی متفاوت و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، زدن ماسک، استفاده از سجاده شخصی و رعایت فاصله از شرایط و ویژگیهای این آیین معنوی بود.

آغاز فعالیت شرکتهای هواپیمایی و انجام پرواز به کیش:

روند پرواز تمامی شرکتهای هواپیمایی به مقصد جزیره گردشگری کیش که به علت شیوع کرونا متوقف شده بود با رعایت پروتکل های بهداشتی از سرگرفته می شود. چگونگی از سرگیری این پروازها در نشست مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران روابط عمومی شرکت های هواپیمایی کشور مورد بررسی قرار گرفت ومقرر شد این پرواز از ۲۷ اردیبهشت از سرگرفته شود.

دستگیری زوج گلفروش در کیش:

رئیس پلیس کیش از دستگیری یک زوج و کشف یک محموله مواد مخدر شامل ۱۰ کیلو گرم" گل "و ۱۰ کیلو گرم "تریاک " در این جزیره خبر داد.

سرهنگ علی اصغرجمالی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: این محموله که در نوع خود بزرگترین محموله کشف شده در کیش است که طی عملیاتی ویژه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی کشف شده است.

تاکید مدیرعامل منطقه آزاد کیش بر رعایت مقررات بهداشتی در مراکز خدمات گردشگری:

مدیرعامل منقطقه آزاد کیش در آستانه آغاز فعالیت بخش گردشگری این جزیره بر رعایت دقیق مقررات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراکز خدمات دهی به گردشگران تاکید کرد. غلامحسین مظفری در جریان بازدید از مرکز توسعه سلامت بر لزوم رعایت قوانین بهداشتی از سوی شرکتهای مختلف هواپیمایی، بازارها و مراکز گردشگری تاکید کرد و از تمامی فعالان صنوف کیش خواست تا فاصله‌گذاری اجتماعی، حفاظت فردی و پروتکل‌ها را رعایت کنند که در غیر این صورت اگر بیماری دوباره شیوع پیدا کند به ناچار باید محدودیت‌های سخت‌تری اعمال کنیم.

اهدای ۱۵۰۰ بسته معیشتی به آسیب دیدگان کرونا:

خیران جزیره کیش در ادامه رزمایش مهر و همدلی، ۱۵۰۰ بستنه معیشتی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان به آسیب دیدگان ناشی از بحران کرونا اهدا کردند.

به گزارش ایرنا، این بسته های معیشتی با مشارکت پایگاههای بسیج، اقشار مختلف مردم و مدیریت ستاد رزمایش مهر کیش در سالن چند منظوره مجموعه المپیک بسته بندی و دیشب بین نیازمندان بویژه کسانیکه که به علت شیوع کرونا متحمل زیان اقتصادی شده اند توزیع شد.

بازگشت بیش از ۷هزار نفر از کیشوندان به جزیره کیش:

مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه‌های کیش از بازگشت بیش از ۷هزار نفر از کیشوندان به جزیره کیش خبر داد. علی عرب گفت: از چهارهفته گذشته بر اساس مصوبه شورای سلامت تاکنون ۷هزار و ۲۰۰نفر از کیشوندان به جزیره بازگشتند و تعداد اندکی از کیشوندان در نوبت برگشت قرار دارند.
وی افزود: بر اساس آخرین مصوبه شورای سلامت کیش زمان بازگشایی هتل ها از اول خرداد خواهد بود و بر این اساس با انجام مکاتبات اداری و اخذ مجوز احتمالا چند روز مانده به پایان اردیبهشت بتوانیم بحث بازگشایی پروازها را داشته باشیم تا هتل ها و آژانس های مسافرتی بتوانند برای فروش بلیت و تورها فرصت کافی داشته باشند.

فراخوان رویداد جایزه بزرگ جذب ایده و طرح نوآورانه در برگزاری جشنواره‌های جزیره کیش:

موسسه جشنواره ها و مناسبت‌های کیش با همکاری موسسه علوم و فنون کیش و معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش درصدد برنامه ریزی و خلق جشنواره ای است که با رعایت کامل ضوابط بهداشتی در تعامل با شرایط حضور ویروس کرونا موجبات رونق گردشگری را در این جزیره زیبا فراهم آورد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟