انتخاب یک گیلانی به عنوان مربی تیم ملی هندبال


انتخاب یک گیلانی به عنوان مربی تیم ملی هندبال

رشت - ایرنا - مجید ستوده از گیلان به عنوان مربی تیم ملی هندبال ساحلی رده سنی امید کشور انتخاب شد.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی فدراسیون هندبال اعضای کادر فنی تیم های هندبال ساحلی کشور معرفی شدند که در میان آنها یک گیلانی نیز به عنوان مربی تیم ملی رده سنی امید انتخاب گردیده است.

مرتضی ورزلدوست افزود: با توجه به اعلام فدراسیون هندبال، مجید ستوده مربی هندبال استان به عنوان یکی از مربیان تیم ملی هندبال ساحلی امیدهای کشور در بخش آقایان انتخاب شد.

وی ادامه داد: از سوی فدراسیون هندبال اعضای کادرفنی تیمهای ملی هندبال ساحلی رده های سنی نونهالان، نوجوانان، امید و بزرگسالان معرفی گردید که در رده سنی امید علاوه بر حضور مجید ستوده به عنوان یکی از مربیان تیم امید، نادعلی ذکایی به عنوان سرمربی، حسین نظری به عنوان دیگر مربی این تیم و مهدی آدی گوزل به عنوان سرپرست این تیم انتخاب شدند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان ضمن آرزوی موفقیت برای مجید ستوده به عنوان مربی تیم ملی هندبال امید کشور ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران شایسته این استان نیز به عضویت تیم ملی هندبال امید کشور درآیند.

ورزلدوست خاطرنشان کرد: گیلان در رشته های ساحلی از پتانسیل بالایی برخوردار است و علاوه بر حضور مربیان این تیم در رشته های مختلف ساحلی، در رشته های گوناگون به خصوص فوتبال ساحلی حضور چشمگیر و موثری دارند و امید است در رشته هندبال نیز بتوانند در تیم های ملی حضور چشمگیری داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی بهاره رهنما از اکسسوری عجیب ولی شیک صورتش/ خیلی شبیه عینکه ولی شیشه نداره!+عکس