میزبانی مسجد «بقیه الله (عج)» شیراز از شب زنده داران در شب قدر


 میزبانی مسجد «بقیه الله (عج)» شیراز از شب زنده داران در شب قدر

افراسیابی با اشاره به برگزاری مراسم احیای شب های قدر در مسجد «بقیه الله (عج)» شیراز، گفت: این مراسم با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شده و خواهد شد.

«احمدرضا افراسیابی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: با توجه به دستور و پیام مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت برگزاری و بار معنوی مراسم لیالی قدر و بررسی کارشناسان و پیام رئیس سازمان تبلیغات کشور مبنی بر برگزاری احیا، کانون فرهنگی هنری «منتظران مهدی (عج)» مسجد «بقیه الله (عج)» شیراز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی اقدام به برگزاری مراسم شب های قدر کرده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران مهدی (عج)» شیراز با تاکید بر اینکه مسجد قبل از برگزاری مراسم ضدعفونی می شود، خاطرنشان کرد: در بدو ورود توزیع ماسک انجام می شود و ادعیه نیز از ویدیو پرژکتور پخش خواهد شد ضمن اینکه رعایت فواصل مکانی از جمله تدابیر اجرایی این مراسم است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم احیای شب 19 رمضان، گفت: در این مراسم حجت الاسلام «عباسی»، سخنرانی و «هادی آسیابان»، «حامد احمدی» و «علیرضا بی طرف» از مداحان اهل بیت (ع) به مداحی می پردازند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج