«لانه ای برای کرم کوچک» منتشر شد/ تجربه پختن نان در قرنطینه


«لانه ای برای کرم کوچک» منتشر شد/ تجربه پختن نان در قرنطینه

روئین از انتشار«لانه ای برای کرم کوچک» خبر داد و گفت: یک مجموعه 20 قسمتی برای کودکان نوشتم که به زودی در قالب مکتوب و صوتی منتشر می شود.

«ظریفه روئین» در پاسخ به این سئوال که در روزهای قرنطینه خانگی چه کارهایی انجام دادید به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: بنده در آن روزها در کنار آشپزی حتی نان هم پختم و این تجربه خوبی بود. مطمئنا تجربه های جدید به ما انرژی مثبت می دهد. در آن شرایط ضمن انجام امور خانه به سراغ کتاب هایی رفتم که آنها را قبلا تهیه کرده بودم و فرصت مطالعه نداشتم. دخترم نیز به مطالعه کتاب های مورد علاقه خود در حوزه فلسفی و روان شناسی پرداخت. سعی می کردم تجربه های جدیدی مانند پختن نان نیز داشته باشم. علاوه بر این یک رمان برای بزرگسال نوشته بودم که دارم آن را دوباره نویسی می کنم تا نهایی شود و به دست ناشر بسپارم.

این نویسنده که برای گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال می نویسد، اظهار داشت: دوران قرنطینه فرصت مناسبی بود برای انجام کارهای عقب افتاده، کسب تجربیات جدید و مطالعه کتاب. کرونا درسهای بسیاری برای ما داشت که مهم ترین آن مدیرت زمان و برنامه ریزی برای وقت مان بود. کرونا به ما یاد داد که باید قدر لحظه های خود را بدانیم و عمرمان را بیهوده سپری نکنیم و همچنین از بودن در کنار اعضای خانواده و عزیزانمان لذت ببریم و بیشتر قدر یکدیگر را بدانیم.

وی در مورد کتابهای که در دست چاپ دارد، عنوان کرد: دو سه کار به دست ناشر سپردم .کتاب « ایلیا پسر خوب بابا » که نسخه صوتی آن نیز کار شد برای گروه سنی کودک از سوی نشر تریتا به تازگی منتشر شده است. این کتاب شامل 12 داستان در مورد کودکی چهار پنج ساله است که با مسایلی روبرو می شود. کتاب دیگری با نام «لانه ای برای کرم کوچک» برای گروه سنی کودک از سوی نشر تریتا منتشر شد.

نویسنده کتابهایی همچون باغ شیشه ای، نقاشی ها حرف می زنند، از اینجا تا بهار و استاد فضایلی خاطر نشان کرد: دو کار تجدید چاپی در انتشارات مدرسه دارم که با شکل و شمایل جدیدی منتشر شده است و یک هفته به نوروز به دستم رسید، «گربه ستاره را خورد» و «نوه های ننه رعنا». این دو کار برای کودکان است که در کتاب های درسی پایه دوم و سوم دبستان معرفی شده است. کتاب « گربه ستاره را خورد» شامل پنج داستان مصور در 24 صفحه است.« نوه های ننه رعنا » داستان نوه های دوقلوی ننه رعناست که به شکل مصور در 16 صفحه برای کودکان بیان شده است.

روئین بیان کرد: یک کار دیگر نیز قرار است از بنده منتشر شود که یک مجموعه 20 قسمتی برای کودکان است. هنوز اسمی برای آن انتخاب نکردم. این مجموعه نیز هم به صورت مکتوب و هم صوتی در آینده منتشر خواهد شد.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!