ارتش افغانستان: عملیات‌ برعلیه طالبان با شدت بیشتری ادامه می‌یابد


ارتش افغانستان: عملیات‌ برعلیه طالبان با شدت بیشتری ادامه می‌یابد

رییس ستاد ارتش افغانستان اعلام کرد که عملیات‌های نظامی زمینی و هوایی بر ضد طالبان با قدرت بیشتری علیه طالبان ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، بسم‌الله وزیری رییس ستاد ارتش کشور امروز (دوشنبه) در نشست مشترک خبری در کابل گفت که براساس دستور رییس جمهور عملیات‌های زمینی و هوایی در سراسر کشور آغاز شده که در چند روز گذشته تلافات سنگینی به طالبان وارد شده است.

به گفته وی، تلفات نیروهای امنیتی نسبت به تلفات طالبان اندک است و این عملیات‌ها با شدت بیشتر برای سرکوب طالبان و رفع تهدیدات این گروه، ادامه می‌یابد.

وزیری آمار دقیق تلفات طالبان را مشخص نکرد؛ اما گفت که عملیات‌های ارتش در جاهای اجرا شده و اجرا می‌شود که تلفات افراد غیرنظامی در پی نداشته باشد و نیز از آن مناطق تهدید بیشتری از سوی طالبان متوجه مردم افغانستان باشد.

رییس جمهور غنی هفته گذشته پس از انجام دو حمله خونین تروریستی در کابل و ننگرهار دستور از سرگیری عملیات‌های نظامی بر ضد طالبان را صادر کرد.

طالبان نیز در واکنش به این اظهار نظر تاکید کرده است که عملیات نظامی این گروه علیه مواضع ارتش افغانستان افزایش خواهد یافت.

/انتهای پیام/

ارتش افغانستان: عملیات‌ برعلیه طالبان با شدت بیشتری ادامه می‌یابد
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان