پنج هزار بسته معیشتی در جنوب کرمان توزیع می‌شود


پنج هزار بسته معیشتی در جنوب کرمان توزیع می‌شود

کرمان - ایرنا - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: پنج هزار بسته معیشتی بین خانوارهای کم برخوردار شهرستان رودبارجنوب این استان توزیع می‌شود.

سردار حسین معروفی روز پنجشنبه در حاشیه توزیع بسته های معیشتی در جنوب کرمان افزود: از این پنج هزار بسته غذایی ۲ هزار بسته متعلق به بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان و سه هزار بسته متعلق به سپاه و بسیج و خیران این شهرستان است.

وی بیان کرد: هر بسته غذایی ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد و در مجموع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ارزش کل این بسته‌ها معیشتی است که توزیع آن از عصر امروز آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: با هماهنگی کمیته امداد مقرر شد توزیع این بسته‌ها را بین خانوارهای تحت پوشش این نهاد داشته باشیم و در این راستا ۵۰۰ سبد غذایی بین مددجویان رودبار و ۵۰۰ بسته غذایی بین مددجویان متطقه توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه روز عید فطر آغاز می شود گفت: به مناسبت عید سعید فطر، روز قدس و پیروزی و آزاد سازی خرمشهر این رزمایش با رمز یا مولا علی‌ ابن ‌ابیطالب (ع) شروع می‌شود که ۳۶ هزار بسته معیشتی تهیه و در این روز توزیع خواهد شد.

سردار معروفی تاکید کرد: کمک های مومنانه در تمام عرصه‌های مورد نیاز ادامه خواهد داشت و سپاه در همه عرصه‌هایی که نیاز باشد از جمله محرومیت‌زدایی، حوادث غیر مترقبه، در حوزه اجتماعی و فرهنگی، تامین جهزیه و آب آشامیدنی روستایی به صورت ویژه ورود می کند.

شهرستان رودبار جنوب در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری