پیام دانشگاه آزاد سیستان وبلوچستان به مناسبت روز جهانی قدس


پیام دانشگاه آزاد سیستان وبلوچستان به مناسبت روز جهانی قدس

دانشگاه آزاد سیستان وبلوچستان به مناسبت روز جهانی قدس پیام صادر کرد.

در این پیام آمده است: یکی از برکات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حساسیت ویژه به مسائل جهان اسلام و مسلمین در اقصی نقاط جهان بوده و موضوع مهمی که از شروع انقلاب اسلامی و با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس الله نقسه الزکیه) تبدیل به نمایش وحدت عظیم و یکپارچه جهان اسلام شده است موضوع فلسطین و سرزمین های اشغالی و حمایت از آرمان مبارزین تا رفع اشغال قدس شریف است . که به فرموده ولی امر مسلمین نه صرفاً یک مساله اسلامی که متعلق به همه آزادی خواهان و عدالت خواهان جهان و یک مساله انسانی است.

همانطور که مقام معظم رهبری بارها بیان فرموده‌اند راهپیمایی عظیم و پُرشکوه مردم در روز قدس، حرکت نمادین عظیمی بود که یقیناً در عرصه سیاست عالم و در مقابله با استکبار، تأثیرات عمیقی را باقی گذاشته است و خواهد گذاشت. این حرکت عظیم بین‌المللی همواره عامل تقویت امید و ایمان فلسطینیان و باعث خشم استکبار جهانی و صهیونیزم شده به نحوی که در روزهای منتهی به روز قدس اسرائیل غاصب وحشی گری خود نسبت به ساکنان فلسطینی را تشدید می‌کند.

حال که شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان شکل روز قدس امسال را متفاوت از سال‌های گذشته نموده است. از طرفی دشمنان اسلام امیدوار به عدم برگزاری مراسم این روز و از طرف دیگر امت اسلام در تلاش برای برگزاری باشکوه این رویداد مهم متناسب با شرایط و با استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در تکاپو هستند.

دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن گرامیداشت یاد شهدای انتفاضه و سردار رشید اسلام سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی که در راستای اهداف انقلاب ناجوانمردانه به دست تروریست‌های غربی به شهادت رسید با توصیه به آحاد ملت شریف ایران و مردم فهیم استان سیستان و بلوچستان مبنی بر حضور همه جانبه در پویش‌های مختلف روز قدس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از کارکنان و اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها دعوت می‌نماید همچون همیشه ولی به شکل متفاوت در راستای اجرای فرامین داهیانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای با تمام وجود تلاش نمایند. باشد که حضور هوشیارانه و پر تلاش قاطبه مردم غیور پهنه میهن اسلامی دسیسه ها و مکر بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسلمانان جهان
مصداق آیه شریفه سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴
وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ﴿۵۴﴾
و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است.
را به خودشان برگرداند که در وعده خداوند هیچ‌ خلافی نیست و نصرت الهی برای مومنان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟