رئیس حج هرات: مسلمانان با شرکت در روز قدس معامله قرن را تقبیح کنند


رئیس حج هرات: مسلمانان با شرکت در روز قدس معامله قرن را تقبیح کنند

رئیس اداره حج و اوقاف هرات معامله قرن را ننگین خواند و از احاد مسلمانان خواست تا در این روز با شعار دادن مرگ بر اسرائیل در مقابل خودکامگی کشورهای متجاوز قیام کنند.

«سیدمحمد شیرزادی» رئیس اداره حج و اوقاف هرات در گفتگو با خبرنگارسایت افغانستان خبرگزاری فارس با اشاره به فرارسیدن روز قدس گفت: قدس قبله اول ناموس مسلمانان است و هرگونه تعرض به خاک قدس و فلسطین تعرض آبروی مسلمانان است.

وی افزود: هرکسی که داعیه دار اهمیت قدس است تلاش دارد تا قدس را از چنگال و تعرض یهودیان اسرائیلی نجات دهد و مبارزین علیه باطل و حمایت از قدس در جهان بنام قاضی و مجاهد کبیر از دیدگاه جغرافیای ثقافت و فرهنگ دینی یاد می‌شوند.

شیرزادی ادامه داد: برخی از داعیه داران عدالت آنهایی که گوش جهانیان را کر ساخته بود، در حال حاضر به هر آنچه که باور داشتند را لگد مال کرده و همدستان خوبی برای اسرائیل و آمریکا شدند و این کار انها توهینی به بیش از ۲ میلیارد مسلمان در جهان است.

وی خاطرنشان کرد: ننگ است برای برخی از سران کشورهای اسلامی که با تشدد و پراکندگی میان مسلمانان سبب شده اند تا حرمت ها شکسته شود و مسلمانیت زیر سوال برود.

وی از زن و مرد مسلمان خواست تا در روز قدس که موضوع ننگ و ناموس مسلمانان است خاموش نباشند و در مقابل ظلم و استبداد بجنگند‌.

شیرزادی گفت: امروز تا چشم باز می‌کنیم شاهد آن هستیم که اسرائیل غاصب در حال غصب جغرافیای مسلمانان است و متاسفانه امت اسلامی به جای تقبیح کردن و ایستادگی در برابر ظلم سکوت کرده و خاموش اند.

وی معامله قرن را ننگین خواند و از احاد مسلمانان خواست تا در این روز باشعار دادن مرگ بر اسرائیل در مقابل خودکامگی اسرائیل و همدستانشان آن بایستند.

رئیس اداره حج و اوقاف هرات گفت: از دست دادن قدس زمینه‌های دیگر را برای قدم گذاشتن کفار به حرمین شریفین و دیگر مراکز اسلامی و مهم مسلمانان فراهم خواهد کرد و برمسلمانان است تا بسیج شوند و ندای ازادی را سر بدهند.

همه ساله جمعه آخر ماه مبارک رمضان که بنام روز قدس یاد می‌شود شهروندان افغانستان برای حمایت از قدس و فلسطینیان دست به راهپیمایی و سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا میزنند و نفرت و انزجار خود را نسبت به اسرائیل و معامله ننگین قرن بیان می‌کنند.

/انتهای پیام/

رئیس حج هرات: مسلمانان با شرکت در روز قدس معامله قرن را تقبیح کنند
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.



تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین