برای رفع مشکل جانمایی دکل‌های مخابراتی شهرستان شهرکرد یک ماه فرصت تعیین شد


برای رفع مشکل جانمایی دکل‌های مخابراتی شهرستان شهرکرد یک ماه فرصت تعیین شد

شهرکرد- ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شهرکرد گفت: مسوولان برای رفع مشکل جانمایی دکل‌های مخابراتی در این شهرستان تنها یک ماه فرصت دارند.

سپنتا حبیبی روز شنبه در کمیته رفع مشکل مخابراتی شهرها، روستاها و اپراتورهای تلفن‌های ثابت و همراه شهرستان شهرکرد تاکید کرد: ادارات کل راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری و شهرداری شهرکرد روند پاسخ‌گویی به استعلام‌های مرتبط با جانمایی دکل‌های مخابراتی این شهرستان را تسریع کنند.

وی افزود: شرکت مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری و اپراتورهای همراه اول و ایرانسل باید در جانمایی دکل‌های مخابراتی، استعلام‌های مورد نیاز را از اداره کل حفاظت محیط چهارمحال و بختیاری و سایر دستگاه‌های اجرای یمرتبط دریافت و سپس نسبت به اجرای آن اقدام کنند.

حبیبی تصریح کرد: شرکت مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری در استعلام‌های مربوط به دکل‌های مخابراتی حرائم و کاربری‌های اطراف، نقاط پیشنهادی را به اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام کنند.

وی یادآور شد: همچنین نمایندگان شرکت ایرانسل هماهنگی لازم را با شهرداری شهرکرد برای اجرای سایت پارک تهلیجان انجام و نتیجه را در نشت بعدی ارایه دهند.

حبیبی اظهار داشت: طرح پوشش مخابراتی ایرانسل از سوی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری تهیه و برای اجرا در اختیار اپراتور مربوطه قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، براساس دستور فرماندار شهرستان شهرکرد، شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری با اجرای طرح خدمات ضروری روستایی یو. اس. اُ (USO) باید مشکل ارتباطات سیار روستاهای ایرانچه، سورک، ارجنک، پیربلوط، مرغملک، هرچگان و مصطفی‌آباد تا پایان شهریورماه سال‌جاری رفع شود.

عبدالعلی ارژنگ همچنین خواستار اجرای طرح توسعه مخابراتی روستاهای آقبلاغ، قلعه خاکی، فتح‌آباد و کتک شهرستان شهرکرد از سوی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری شده است.

وجود اشکال در شبکه‌ها و ارتباطات مخابراتی برخی مردم روستاهای چهارمحال و بختیاری مانند اهالی روستاهای ایرانچه، سورک، ارجنک، پیربلوط، مرغملک، هرچگان، مصطفی‌آباد، آقبلاغ، قلعه خاکی، فتح‌آباد و کتک از توابع شهرستان شهرکرد را با مشکلاتی مواجه کرده است.

شهرستان شهرکرد بیش از ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تیم‌های سحر جمعیت هلال احمر سراسر کشور آماده اعزام به آبادان است