برخی از قوانینی که در گذشته تصویب شده باید اصلاح شود


برخی از قوانینی که در گذشته تصویب شده باید اصلاح شود

نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان بر وجود شفافیت آرا در مجلس یازدهم تأکید کرد.

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح دفتر ارتباطات مردمی در هشتگرد گفت: امیدوارم بتوانیم کمتر شعار دهیم و بیشتر عمل کنیم و در کنار مردم مان باشیم.

به گزارش ایسنا، حدادی گفت: امروز مسئولیت نمایندگان مجلس بسیار سنگین است چرا که مردم ما با حضور در پای صندوق‌های رای و اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه خود را به خوبی ایفا کردند و امروز از مردم بخاطر اعتمادشان به فرزند امام و انقلاب و خدمتگذار خود تشکر می کنم‌.

حدادی در ادامه گفت: ما خود را مدیون خون‌شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم می دانیم و مردم‌ با حضور چشمگیر خود در مراسم تشییع شهیدحاج قاسم سلیمانی ‌نشان دادند که از نظام رضایت دارند اما برخی مسئولان اجرایی باید بیشتر تلاش کنند تا ‌کاستی‌ها را جبران کنند.

حدادی گفت: ما در بخش قانون‌گذاری بیش از ۱۱ هزار قانون ‌و مصوبه در گذشته داشته‌ایم و برخی قوانین باید اصلاح شود تا کارگشای مردم‌ باشد.

نماینده مردم البرز با بیان این که نقشه راه ما در مجلس یازدهم بیانات رهبری، فرهنگ و مباحث اعتقادی و دینی مردم‌ است، توجه به اقتصاد دانش بنیان در بخش های مختلف، توجه به معیشت مردم و اقشار کم درآمد را ضروری ارزیابی کرده و اظهار کرد: پیش‌بینی شده است در آئین نامه‌های داخلی مجلس تغییراتی داده شود تا در بخش‌های مختلف به وظیفه خود بپردازیم.

نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان به شفافیت مالی نمایندگان مجلس هم اشاره کرد و گفت: در بخش شفافیت مالی همه ما باید شفاف باشیم چون زمانی می‌توانیم در کنار مردم‌ باشیم‌که شفافیت لازم‌ را در تمامی بخش‌ها داشته باشیم و در مجلس نیز شفافیت آراء را باید داشته باشیم تا همانطور که مردم‌ به ما رأی داده‌اند در مجلس نیز رأی‌مان شفاف باشد.

وی در پایان گفت: نماینده مجلس وظیفه دارد نظارت لازم داشته باشد و موضع گیری انقلابی در سطح کشور و ملی داشته باشد و در راستای تحقق اهداف انقلاب و نظام مقدس حرکت کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا: پای »اومیکرون» به البرز باز شد