ثبت‌نام مسابقات قرآن در زنجان تا 16 خرداد ادامه دارد


ثبت‌نام مسابقات قرآن در زنجان تا 16 خرداد ادامه دارد

زنجان - ایرنا - مسؤول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ثبت‌نام برای مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در این استان تا 16 خرداد جاری ادامه دارد.

حجت‌الاسلام اسماعیل مرادخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم می توانند از طریق سایت www.my.oghaf.ir ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی، تواشیح و مدیحه‌سرایی و تفسیر عمومی قرآن در رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود.

مسوول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از افزایش جوایز مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در این استان خبر داد و گفت: همه ساله به سه نفر از برگزیدگان هر بخش در این مسابقات جوایز تعلق می‌گرفت که امسال به پنج نفر افزایش یافته و جوایز رشته تفسیر نیز در مرحله شهرستانی برای ۱۰ نفر پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام مرادخانی هدف از برگزاری مسابقات قرآن را جذب مخاطبان به فعالیت قرآنی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: سال گذشته ۳۹۲ نفر در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در استان زنجان شرکت کردند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

15 واحد شوینده در استان زنجان وارد چرخه تولید شده‌ است