توضیحات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره حادثه جاجرود


توضیحات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره حادثه جاجرود

خبرگزاری آریا- نفتکش حادثه‌دیده تحت پیمان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بوده است.

توضیحات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره حادثه جاجرود
خبرگزاری آریا- رئیس پدافند غیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی: نفتکش حادثه‌دیده تحت پیمان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بوده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای مسعود سهرابی درباره نفتکشی که صبح امروز (شنبه، دهم خرداد) در محور جاجرود دچار حادثه آتش‌سوزی شده افزود: این نفتکش متعلق به پیمانکار بخش خصوصی تحت قرارداد ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری بوده است.
رئیس بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اضافه کرد: این نفتکش حدود ساعت 6 صبح امروز، در محور جاجرود از جاده منحرف و پس از برخورد با گاردریل، دچار آتش‌سوزی و متأسفانه در این حادثه راننده نفتکش نیز فوت شد.
سهرابی ضمن ابراز تأسف از این حادثه گفت: طبق اطلاعات دریافتی و گزارش‌های اولیه علت حادثه از سوی پلیس راه، خستگی و خواب‌آلودگی راننده نفتکش عنوان شده است.
وی تأکید کرد: این نفتکش با ظرفیت حدود 30 هزار لیتر، حامل سوخت هوایی (ATK) بوده است که ساعت 3 و 27 دقیقه بامداد امروز، شنبه (دهم خردادماه) از انبار نفت ری بارگیری کرده و به سمت ساری در حرکت بوده که متأسفانه در حوالی پل جاجرود دچار حادثه شده است.
رئیس اچ‌اس‌ایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه فرآورده مورد نظر در همان لحظه‌های اولیه حادثه به‌طور کامل آتش گرفته است، گفت: نمایندگان اچ‌اس‌ایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و نیز رئیس ناحیه شرق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران از همان لحظه‌های اولیه حادثه در محل حضور یافتند و ضمن مدیریت صحنه، ابعاد و دلایل این حادثه را بررسی کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید