اعلام نتیجه مسابقه‌ای ملی اوقات فراغت کرونایی در یزد


اعلام نتیجه مسابقه‌ای ملی اوقات فراغت کرونایی در یزد

نتیجه مسابقه ملی اوقات فراغت کرونایی ویژه دانشجویان سراسر کشور که به میزبانی یزد برگزار شد، بعد از ارزیابی نهایی مشخص و دانشجویان برترین‌ها معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، مسابقه ملی اوقات فراغت کرونایی دانشجویان همزمان با شیوع ویروس کرونا از سوی سایت مجازی باما در یزد و به منظور استفاده هدفمند از دوران قرنطینه خانگی ویژه دانشجویان کشور برگزار شد،و در نهایت «طناز نصیری»، «هدا غبیشی پور و معین نعمتی» مقام نخست، «مریم حبیبی نیا، زهرا عزیزپناه مهرآبادی و مهدیه خالقی نوری» مقام دوم، «بی بی زهرا متقی، سجاد بهاری نیا و مهسا منظوری علیشاه» مقام سوم و «غزل خوانساری، انیس عبدالهی و مائده رهوادارزاده» موفق به کسب مقام چهارم این مسابقه ملی شدند.

با وجود اطلاع رسانی گسترده در خصوص این دوره مسابقه ملی اوقات فراغت کرونایی، این مهم آن طور که باید مورد استقبال و مشارکت دانشجویان قرار نگرفت، به طوری که از هشت میلیون دانشجوی کشور تنها ۶۳ دانشجو مشارکت داشتند.

این مسابقه فرصت مناسبی را به منظور آشنایی با مؤسسات و شرکت‌های مرتبط با رشته‌های تحصیلی فراهم کرد، به طوری که با اجرای این طرح دانشجویان می‌توانستند با ورود به سایت این شرکت‌ها، محصولات ، خدمات، کاتالوگ‌ها، طرح‌های اجرا شده و سایر اطلاعات مورد نیاز را مشاهده و بیشتر با آن‌ها آشنا شوند.

آشنایی با انواع اختراعات حوزه تخصصی خود از دیگر مزایای شرکت در این مسابقه مجازی بود که در نهایت دانشجویان می توانستند از طریق ایمیل و سایر راه‌های ارتباطی و همچنین در صورت موافقت شرکت، دوره کارآموزی خود را در آنجا سپری کنند.

شرکت کنندگان این مسابقه ملی پس از ارزیابی نهایی برگزیده و به سه نفر اول مبلغ ۱۰ میلیون ریال، سه نفر دوم مبلغ هشت میلیون ریال، سه نفر سوم مبلغ شش میلیون ریال و سه نفر چهارم نیز مبلغ چهار میلیون ریال به عنوان هدیه اهدا شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دومین جشنواره چله قصه‌ها در میبد آغاز به کار کرد