گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان در سراسر کشور معتبر است


گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان در سراسر کشور معتبر است

زاهدان- ایرنا- رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنارک گفت: گواهینامه‌های ارائه شده به شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان در سراسر کشور حتی خارج از مرزهای ایران معتبر و قابل ارائه هستند.

مجید معینی زاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روستاهای مختلف همواره مورد نیازسنجی مهارت قرار می‌گیرند و پس از مشخص شدن نیازهای یک روستا به حرفه‌های مختلف، آموزش رشته‌های مورد نیاز در این مناطق انجام می‌شود.

وی گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برای ارائه آموزش‌های متعدد به جمعیت روستایی شهرستان کنارک مربیان مورد تایید خود را به مناطق روستایی اعزام می‌کند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنارک افزود: در برنامه‌ریزی‌های آموزشی برای روستاهای مختلف میزان جمعیت روستا در اولویت مرکز فنی و حرفه‌ای قرار نمی‌گیرد زیرا آموزش‌های این مرکز براساس نیاز افراد و مناطق برنامه‌ریزی می‌شوند.

وی بیان کرد: کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در مناطق عشایری زمانی تشکیل می‌شوند که حداقل پنج نفر متقاضی دریافت آموزش باشند، در حالیکه کلاس‌های ثابت این مرکز با حداقل ۱۲ نفر برگزار می‌شوند.

معینی زاده ادامه داد: افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزش روستایی و عشایری گواهینامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور را دریافت می‌کنند.

وی گفت: هم‌اینک دوره کاربر icdl با مدت ۱۳۰ ساعت و با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی با ظرفیت ۶ نفر در حال اجراست.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنارک افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پورتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور دوره‌های مورد علاقه خود را ثبت‌نام و یا با شماره ۰۵۴۳۵۳۸۹۰۷۰ برای کسب اطلاعات بیشتر تماس گیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


5 میلیون نفر از جاماندگان، سهام عدالت می‌گیرند