مسابقه فرهنگی «عبدصالح» ویژه ارتحال امام خمینی(ره)


مسابقه فرهنگی «عبدصالح» ویژه ارتحال امام خمینی(ره)

مسابقه «عبدصالح» ویژه ایام سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی آغاز شد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،مسابقه «عبدصالح»ویژه ایام سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی آغاز شد.

این مسابقه به منظور بزرگداشت 14 خرداد سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی شده است.

سوالات مسابقه «عبدصالح» با محوریت بیانان مقام معظم رهبری پیرامون شخصیت امام خمینی(ره) طراحی شده است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به بخش مسابقات سایت حرم مطهر رضوی به آدرس:razavi.aqr.ir و پاسخ به سوالات یکی از برندگان این مسابقه فرهنگی باشند.

مهلت شرکت در این مسابقه از امروز تا 23 خرداد ماه سال جاری است و علاقمندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه «عبدصالح» پاسخ خود را از طریق سامانه پیامکی 3000802222 ارسال کنند. قرعه‌کشی از بین پاسخ‌های صحیح به صورت روزانه انجام می‌شود و نتیجه آن از طریق سامانه پیامکی مذکور به اطلاع برگزیدگان می‌رسد.

همچنین جوایز این مسابقه چهار کمک هزینه سفر به مشهد مقدس است و اطلاع رسانی به برندگان از طریق سامانه پیامکی مذکور انجام خواهد شد.

یادآوری می شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت‌پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف در طول سال اجرا می‌شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟