مدیر رنو: فرناندو آلونسو یکی از گزینه های ماست


فرمول یک ایران – سیریل ابییتبول، مدیر تیم رنو تأیید کرده است که فرناندو آلونسو یکی از گزینه های اصلی این تیم برای فرمول یک 2021 است. پس از بیانیه عدم تمدید قرارداد سباستین فتل با تیم فراری، بازار رانندگان دچار یک تلاطم سنگینی شد. در نهایت، کارلوس ساینز از تیم مکلارن به فراری پیوست و دنیل ریکاردو نیز از تیم رنو راهی مکلارن شد. حال یک صندلی خالی در...

فرمول یک ایران – سیریل ابییتبول، مدیر تیم رنو تأیید کرده است که فرناندو آلونسو یکی از گزینه های اصلی این تیم برای فرمول یک 2021 است.

پس از بیانیه عدم تمدید قرارداد سباستین فتل با تیم فراری، بازار رانندگان دچار یک تلاطم سنگینی شد. در نهایت، کارلوس ساینز از تیم مکلارن به فراری پیوست و دنیل ریکاردو نیز از تیم رنو راهی مکلارن شد.

حال یک صندلی خالی در تیم فرمول یک رنو برای فصل 2021 وجود دارد و به گفته ابیتبول، آلونسو یکی از گزینه های تیم فرانسوی است، راننده ای که پس از ترک مکلارن در پایان 2018، از مسابقات دور بوده و اعلام بازنشستگی کرده بود.

مدیر رنو: فرناندو آلونسو یکی از گزینه های ماستمدیر رنو: فرناندو آلونسو یکی از گزینه های ماست

سیریل ابیتبول – مدیر تیم رنو

از مدیر تیم رنو پرسیده شد که آیا راننده اسپانیایی یکی از گزینه های این تیم است؟ او به یک شبکه رادیویی فرانسوی پاسخ داد:

راننده های زیادی ممکن است در بین گزینه ها باشند. راننده های خوبی برای فصل آینده در دسترس خواهند بود که فرناندو نیز یکی از گزینه هاست.

تنها چیزی که می توانم با اطمینان بگویم این است که ما برای گرفتن تصمیم نهایی، می خواهیم وقت بگذاریم، این یک تصمیم بسیار مهم است. ما به دلایلی نمی خواهیم وارد فعالیت و بازی های بین فراری و مکلارن شویم.

رک و پوست کنده بگویم که تصمیم گیری در مورد یک راننده، هنگامی که حتی فصل شروع نشده، به نظر ما کمی عجیب است. انتخاب راننده، آخرین قطعه از پازل بازسازی ماست. انتخاب راننده مناسب، اهمیت زیادی دارد.

رنو که برای تزریق سودآوری و تحمل کردن سقوط میزان فروش، در نظر دارد 15 هزار نفر را در مقیاس جهانی اخراج کند، در روزهای گذشته اعلام کرده که تغییرات قوانین با هدف کنترل هزینه تیم‌ها و نوع جدید قوانین تست‌های ایرودینامیکی که قرار است برای فصل های بعدی فرمول یک اجرایی شود، احتمال ماندن رنو را افزایش می‌دهد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟