مسافری در منطقه شنا ممنوع ساحل تالش غرق شد


مسافری در منطقه شنا ممنوع ساحل تالش غرق شد

آستارا - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش از غرق شدن یک مسافر تهرانی در منطقه شنا ممنوع و خطرآفرین آب‌های ساحل تکی‌آباد این شهرستان خبر داد.

علی درمانی شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: پنج شهروند غیربومی که گویا سرباز بوده اند، عصر امروز بدون توجه به تابلوی شنا ممنوع در منطقه خطرآفرین ساحل تکی آباد تالش برای شنا وارد دریا شده بودند و یکی از آنها غرق شد.

وی افزود: پیکر غریق که ۲۴ سال داشته و اهل تهران بوده است، با همکاری عوامل امداد و نجات و نیروهای محلی از دریا خارج و به پزشکی قانونی تالش منتقل شد.

وی ادامه داد: طرح های سالمسازی دریای خزر در تالش طبق ضوابط با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با حضور ناجیان غریق و همیاران پلیس برای استفاده گردشگران آماده شده است و شهروندان و گردشگران در خارج از طرح ها وارد دریا نشوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: نقاط خطرآفرین ساحل خزر با نصب تابلوهای شنا ممنوع، مشخص شده است و گردشگران فقط در داخل طرح های سالمسازی که ناجیان غریق نیز حضور دارند، شنا کنند.

درمانی اظهار کرد: در تابستان سال گذشته نیز یکی از مسافران تالش به دلیل ورود به منطقه خطرآفرین و شنا ممنوع آب های ساحلی این شهرستان غرق شده بود.

شهرستان گردشگرپذیر تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع و نوار ساحلی آن در حاشیه دریای خزر، هشت طرح سالمسازی دریا ایجاد شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج همزمان جوان ایرانی با 2 عروس زیبا ! / 2 دختر چرا قبول کردن !