از برگزاری جُنگ و کنسرت تا آزمون‌ دانشگاه‌ها


از برگزاری جُنگ و کنسرت تا آزمون‌ دانشگاه‌ها

بر اساس تصمیم‌های جدید شورای سلامت کیش قرار است جنگ‌ها و کنسرت‌ها دوباره به کیش باز گردند. به این ترتیب شب‌های جزیره جانی دوباره خواهند یافت.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش ابتدای تیرماه را زمان آغاز جنگ‌ها و کنسرت‌ها اعلام کرده و گفته: با تعیین ظرفیت از سوی معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و مرکز توسعه سلامت، بر اساس ابلاغ پروتکل های بهداشتی به مدیران جنگ‌ها و کنسرت‌ها همراه با نظارت‌های دقیق، این مجموعه‌ها از ابتدای تیرماه سال جاری آماده پذیرایی از ساکنان جزیره کیش و گردشگران هستند

همین دیروز بود که رئیس جمهور گفت: سینماها و کنسرت‌ها به شرط حضور ۵۰ درصد ظرفیت سالن‌ها و رعایت کامل پروتکل‌ها می‌توانند از ابتدای تیر ماه فعالیت خود را آغاز کنند

همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تورهای مسافرتی داخلی هم از ۲۴ خرداد می‌توانند فعالیت خود را شروع کنند.

با این حساب می‌توان تصور کرد که مراکز گردشگری و توریستی همچون جزیره کیش،‌ روزهای پررونق‌تری را پیش‌رو خواهند داشت.

برگزاری جنگ‌های شبانه و شاد و کنسرت‌های موسیقی همواره یکی از برنامه‌های ثابت جزیره برای جذب بیشتر گردشگران بوده است که حالا چندماهی است پس از شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمده است.

البته تصمیم‌های جدید شورای سلامت کیش فقط محدود به کنسرت‌ها و جنگ‌ها نماند. به گفته رضانیا دانشگاه‌های مستقر در سطح جزیره می‌بایست تمام امتحان‌های خود را به صورت آنلاین برگزار کنند و فقط آزمون‌هایی که نیاز به برگزاری عملی دارند،‌ به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

شورای سلامت کیش در خصوص ورزش نیز تصمیم‌های تازه‌ای گرفته است. بر این اساس مدیران باشگاه‌های بیلیارد، پارک‌های کودک، گیم‌نت‌ها و سالن‌های ماساژ با مراجعه به مرکز توسعه سلامت کیش و دریافت پروتکل‌های بهداشتی و اخذ تعهدنامه نیز می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

با توجه به تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی مهدهای کودک،‌ سخنگوی شورای سلامت کیش از نحوه بازگشایی مهدهای کودک در جزیره سخن گفت: مدیران مهدهای کودک با مراجعه به سازمان بهزیستی و ارائه معرفی نامه به مرکز توسعه سلامت و طی بازدید از محل مهدکودک‌ها و با اخذ تعهدنامه مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی، این مجموعه‌ها در سطح می‌توانند از ابتدای تیر ماه به ساکنان جزیره خدمات ارائه دهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟