پیشرفت 45 درصدی عملیات اجرایی مجتمع رسیدگی به جرایم اقتصادی کرمان


پیشرفت 45 درصدی عملیات اجرایی مجتمع رسیدگی به جرایم اقتصادی کرمان

کرمان - ایرنا - در بازدید مشترک رییس کل دادگستری و استاندار کرمان از روند عملیات اجرایی مجتمع رسیدگی به جرایم اقتصادی کرمان، پیشرفت فیزیکی این پروژه  45 درصد عنوان شد.

به گزارش ایرنا، رئیس کل دادگستری استان کرمان روز یکشنبه در جریان این بازدید گفت: کلنگ عملیات اجرایی مجتمع تخصصی رسیدگی به جرایم اقتصادی کرمان در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با یک هزار و ۷۰۰ مترمربع زیربنا در هفته دولت به زمین زده شده و کار احداث این مجتمع از اول آذرماه سال گذشته آغاز شده است.
یدالله موحد با اشاره به تامین اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی این پروژه از سوی استانداری کرمان، خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبارات تکمیلی مورد نیاز، روند اجرایی این پروژه تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.
وی ضمن بیان این مطلب که با بهره بر داری این پروژه فضای اداری دادگستری استان کرمان به بیش از ۱۲۰ هزار مترمربع افزایش می یابد، گفت: مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در کرمان با همکاری معاونت عمرانی استانداری کرمان به صورت تخصصی در جوار دیوان محاسبات و اداره کل بازرسی جانمایی شده است.
وی اظهارداشت: مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی کرمان براساس نقشه های تیپ قوه قضاییه در سطح کشور و متناسب با نیاز منطقه در سه طبقه احداث شده تا روند دسترسی مردم به خدمات قضایی را تسهیل کند.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان افزود: مجتمع قضایی سردار شهید سپهبد سلیمانی نیز به عنوان یکی از مصوبات سفر آیت الله رییسی ریاست قوه قضاییه به کرمان طی هفته قوه قضاییه در شهرک الغدیر کرمان به عنوان نخستین مرکز قضایی در این منطقه کلنگ زنی خواهد شد.
موحد بیان کرد: احداث مجتمع های قضایی در نقاط مختلف شهر ضمن تسهیل دسترسی مردم به خدمات قضایی، رفت و آمدهای شهری را نیز کاهش داده و رضایت مندی مردم را افزایش خواهد داد.
وی ضمن اشاره به تامین اعتبار مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به کرمان، گفت: با اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان کرمان، در تمامی حوزه های قضایی این استان ساختمان های جدید احداث شده و یا فضاهای موجود افزایش می یابد.
وی تصریح کرد: کار بزرگی در راستای توسعه فضای فیزیکی دادگستری استان کرمان و تکمیل پروژه های نیمه تمام انجام شده تا مردم دسترسی آسانی به خدمات قضایی داشته باشند.
در ادامه این بازدید از مجتمع شهید باهنر کرمان و محل اجرای مجتمع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز بازدید شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا