فرصت مرزهای قصرشیرین باید برای مردم این منطقه باشد


فرصت مرزهای قصرشیرین باید برای مردم این منطقه  باشد

قصرشیرین- ایرنا- نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: فرصت‌های مرزی در بازارچه‌های پرویزخان و خسروی باید برای مردم قصرشیرین باشد و باعث ارتقا و رونق معیشت مرزنشینان شود.

شهریار حیدری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به وجود ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان و انجام مبادلات تجاری و مرزی، ما از حضور سرمایه گذاران در مرزهای این شهرستان برای سرمایه گذاری استقبال می کنیم اما باید در راستای منافع مردم این شهرستان باشد.

وی اظهار داشت: اشتغال مرزنشینان در مرزهای قصرشیرین باید در اولویت اول باشد و در این خصوص ساماندهی مرز پرویزخان یکی از برنامه های ما است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در خصوص امهال وام های زلزله زدگان گفت: باتوجه به تمام نشدن بازسازی واحدهای برخی زلزله زدگان و وضعیت نامناسب معیشتی و گرانی، درخواست تمدید امهال وام زلزله زدگان را به مدت ۲ سال دیگر از رییس جمهوری درخواست کرده ام و در این خصوص مکاتبه انجام شده است.

حیدری اضافه کرد: به طور جد پیگیری مساله امهال وام ها هستم و امید است به زودی با عنایت و دستور رییس جمهوری این امر محقق و منتج به نتیجه شود.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری