مدرسه، خانه اول اقامه نماز است


مدرسه، خانه اول اقامه نماز است

زرهانی توجه ویژه به مدارس را از مهمترین اولویت ستاد اقامه نماز دانست و گفت: مدرسه ، خانه اول اقامه نماز است لذا با تمام توان در تعیین معارف نورانی نماز در بین نسل نو تلاش کنید

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان البرز ، چهارشنبه بیست و یکم خردادماه «سید احمد زرهانی» در سفری یک روزه به استان البرز از نزدیک در جریان برنامه ها و فعالیت های ستاداقامه نماز استان قرار گرفت و بر برنامه ریزی ویژه برای ترویج فرهنگ نورانی اقامه نماز از سوی همکاران ستاد اقامه نماز تأکید کرد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور اظهار کرد: امروز نگرانی عمیقی در کشور به واسطه ویروس کرونا در کشور وجود دارد ، از این رو روشن نگه داشتن چراغ ذکر الهی و برانگیختن دلهای پاک انسان ها در ارتباط بیشتر با خالق متعال بیش از پیش ضرورت دارد .

وی بر برنامه ریزی ویژه در استان برای ترویج فرهنگ نماز تأکید کرد و استفاده از ظرفیت های ویژه ای چون صدا و سیما ، فضای مجازی برای این مقصود لازم و ضروری دانست .

زرهانی خطاب به همکاران ستاد اقامه نماز البرز در خصوص فرهنگ سازی اقامه نماز اظهار کرد : ارتباط فعال و مؤثر سرپرست ستاد اقامه نماز استان با مسئولین استانی و مشارکت دادن مردم در فرهنگ سازی نماز از توصیه های دیگر ایشان به همکاران استان البرز بود .

گفتنی است قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور که با همراهی معاون فرهنگی و مدیر امور مالی ستاد در سفر یک روزه که به استان البرز داشتند ، با استاندار البرز و مسئولین استان نیز دیدار داشتند .

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم