فرماندار مهریز: 10 هکتار زمین برای اسکان شهروندان خارجی اختصاص یافت


فرماندار مهریز: 10 هکتار زمین برای اسکان شهروندان خارجی اختصاص یافت

یزد- ایرنا - فرماندار مهریز گفت: 10 هکتار زمین برای ساخت مهمانشهر و اسکان شهروندان خارجی مقیم این شهرستان اختصاص یافت که به تدریج و بر اساس مقررات و قانون نسبت به آماده‌سازی زمین و ساخت آن اقدام می‌شود.

رضا زارع‌زاده مهریزی روز یکشنبه در حاشیه جلسه‌ای با حضور مسوولان شهرستان در گفت و گو با ایرنا افزود: ساماندهی اتباع خارجی از جمله مطالبات مهم مردم منطقه است .

وی ادامه داد: با تحقق این امر مهم و رسیدگی به خواسته ها و مطالبات مردمی، کار نظارت مستمر و رعایت مقررات در منطقه با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

این مسوول شهرستان از همکاری مردم و مسوولان در بخش‌های مختلف اجرایی و فرهنگی از این بابت قدردانی کرد و تمامی موفقیت‌ها را مدیون همراهی آنها دانست.

زارع‌زاده مهریزی در ادامه خاطرنشان کرد: برای توسعه و آبادانی شهر به مشارکت مردم و همراهی بخش‌ خصوصی و خیران در عرصه‌های مختلف نیاز است.

تاکنون آمار دقیقی از تعداد شهروندان خارجی در شهرستان مهریز که ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد، اعلام نشده است.

در استان آمارهای غیررسمی از سکونت ۱۵۰ هزار شهروندان خارجی مجاز در ۱۰ شهرستان استان حکایت دارد که ۲۰ درصد در مهمانشهرها سکونت دارند.

بیشتر شهروندان خارجی در استان افغان هستند که عمدتاً در کارهای ساختمانی، کارگاه های تولید تیرچه بلوک، موزاییک، بخش کشاورزی، دامداری و حناسایی فعالیت دارند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نشست خبری مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد