اطفاء حریق در کارخانه پالت‌سازی کهریزک؛ آتش‌سوزی خسارت جانی نداشت


اطفاء حریق در کارخانه پالت‌سازی کهریزک؛ آتش‌سوزی خسارت جانی نداشت

رکنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: در حال حاضر آتش‌سوزی مهار شده اما همچنان یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس در محل هستند تا در صورت نیاز اقدامات درمانی را انجام دهند.

به گزارش رکنا، مجتبی خالدی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در کارخانه پالت‌سازی کهریزک اظهار داشت: عصر امروز یک مورد آتش‌سوزی گسترده در یک کارخانه پالت‌سازی کهریزک اطلاع داده شد که بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در حال حاضر آتش‌سوزی مهار شده اما همچنان یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از اورژانس تهران و یک دستگاه آمبولانس در محل هستند تا در صورت نیاز اقدامات درمانی را انجام دهند.

‌همچنین امین بابایی بخشدار کهریزک نیز در گفت‌وگو با ‌تسنیم، با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در شورآباد اظهار داشت: در ساعت 15:40 یک کارخانه پالت‌سازی چوبی در شورآباد دچار حریق شد که در مجاورت آن انبار سیستم ایرانسل و در سوی دیگر کارگاه مونتاژ گیربکس قرار داشت که خوشبختانه با مهار آتش به این دو کارخانه آسیبی نرسید.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از تماس افراد بومی با آتش‌نشانی، نیروهای آتش‌نشانی شهر کهریزک در محل حادثه حاضر شدند، ضمن اینکه از ظرفیت آتش‌نشانی شهرداری تهران و حرم مطهر امام خمینی(ره) نیز کمک گرفته شد.

بخشدار کهریزک سپس تصریح کرد: به جهت انجام هماهنگی بین‌بخشی بلافاصله در محل حادثه حضور پیدا کردم تا امکان‌سنجی لازم جهت اطفا حریق صورت گیرد و پیگیری لازم برای انتقال مخازن آب انجام شد.

بابایی ضمن تقدیر از حضور به موقع و اقدام سریع نیروهای آتش‌نشان افزود: خوشبختانه آتش در محل کارخانه به سرعت اطفا شد و تنها خساراتی به پالت‌ها، بخشی از سوله و کانکس نگهبانی وارد شد و خسارت جدی بروز نکرد، به علاوه علت این حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی می‌باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه