بررسی کویر موتور رادیسون 125


بررسی کویر موتور رادیسون 125

این دسته از موتورسیکلت‌ها به محبوبیت بالایی دست پیدا کردند چراکه سواری نرم و راحتی دارند و برای تمامی موتورسواران و حرکت در مسیر‌های شهری گزینه ایده آلی است.

به گزارش افکارنیوز،

رادیسون ۱۲۵ یک موتورسیکلت کوچک شهری است که توسط کویر موتور در بازار کشورمان عرضه می‌شود. این کلاس از موتورسیکلت‌ها با نام کاب شناخته می‌شوند و این مدل هم به نام طرح ویو معروف است.

اخبار اقتصادی- طرح ویو به این دلیل به این موتور‌ها اطلاق می‌شود که طراحی آن‌ها بر اساس یکی از محصولات کمپانی هوندا به نام ویو انجام شده و ظاهری مشابه آن دارند. هوندا ویو چند سال قبل در ایران عرضه شد، اما موتوسیکلت‌های مشابه آن به هیچ وجه کیفیت محصول ژاپنی‌ها را ندارند و تنها از نظر ظاهری می‌توان آن‌ها را با هم مقایسه کرد.

این دسته از موتورسیکلت ‌ها به محبوبیت بالایی دست پیدا کردند چراکه سواری نرم و راحتی دارند و برای تمامی موتورسواران و حرکت در مسیر‌های شهری گزینه ایده آلی است.

بررسی کویر موتور رادیسون 125

کویر موتور رادیسون ۱۲۵ به یک موتور با حجم ۱۲۵ سی سی مجهز شده که می‌تواند ۹ اسب بخار قدرت و ۱۰.۴ نیوتن متر گشتاور تولید کند. برای انتقال این قدرت جعبه دنده ۴ سرعته با کلاچ اتوماتیک در نظر گرفته شده و در مجموع باید عملکرد آن را برای مسیر‌های شهری خوب و قابل قبول ارزیابی کرد.

در مجموع خرید این موتورسیکلت برای مدلی در این کلاس منطقی است و می‌توانید به خرید آن فکر کنید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر