بیشتر امکانات شهری در یک منطقه خاص است


بیشتر امکانات شهری در یک منطقه خاص است

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از ایجاد مجتمع فرهنگی، ورزشی و تفریحی مخصوص بانوان در این شهر خبر داد.

سجاد بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ایجاد زیرساخت‌ها برای شهروندان یکی از وظایف مهم ما است و در این راستا باید تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه بانوان دوست دارند جایگاه خاص خودشان را داشته باشند، افزود: فقط یک پارک مخصوص بانوان در خرم‌آباد وجود دارد که دسترسی آسان به این پارک برای همه بانوان در سطح شهر وجود ندارد و ما باید در سایر مناطق نیز چنین فضاهایی داشته باشیم.

بابایی تصریح کرد: در این راستا قصد داریم دو مجموعه دیگر مخصوص بانوان در خرم‌آباد احداث کنیم و رایزنی‌های زیادی انجام داده‌ایم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اضافه کرد: قصد داریم یک مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی را در منطقه دو ایجاد کنیم اما زمین خوب پیدا نشد و تصمیم گرفتیم که در پارک معلم جنب اداره کل ورزش و جوانان لرستان این مکان را تجهیز و امکانات مدنظر بانوان را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه در منطقه سه نیز پارک مخصوص بانوان دایر می‌شود، تصریح کرد: پارک شهید امیدی‌نژاد در گلدشت شرقی شرایط خوبی برای این پارک دارد و در هفته‌های آینده کار تجهیز آن آغاز خواهد شد.

بابایی افزود: این دو نقطه را درنظر گرفته‌ایم، پارک منطقه سه کار خاصی ندارد اما در منطقه دو نیاز به اقدامات دیگری داریم تا کار آن آغاز شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تاکید کرد: باید امکانات در سطح شهر به‌طور عادلانه بین مناطق توزیع شود اما متاسفانه در خرم‌آباد بیشتر امکانات در یک منطقه خاص وجود دارد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!