گلایه برخی مناطق روستایی خاش از ضعف شدید در ولتاژ برق و خاموشی ها


گلایه برخی مناطق روستایی خاش از ضعف شدید در ولتاژ برق و خاموشی ها

رئیس شورای اسلامی روستای شوگه خاش سیستان و بلوچستان گفت: روستای شوگه و مناطق دیگر شهر خاش و حاشیه های این شهر و نقاط روستایی از ضعف شدید در ولتاژ برق و خاموشی ها و تاریکی معابر و عدم اجرای طرح های توسعه برق گلایه کرده و خواهان رسیدگی فوری مسئولان به مشکلات حوزه برق هستند.

محمدامین میربلوچزهی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: قریب به چهار سال قبل با مجوز شورای حفاظت اراضی شهرستان، کار برق رسانی به روستای شوگه انجام و در همان سال مقرر شد که توسعه برق در این روستا انجام شود.

وی ادامه داد: سال قبل نیز با پیگیری های فرماندار خاش و همکاری منابع طبیعی استان نیز مجوز برق رسانی به افزون بر پنجاه روستای این شهرستان صادر گردید، اما همچنان شاهد کوتاهی های اداره برق خاش در امر خدمت رسانی به مردم هستیم.

وی اظهار داشت: سه سال قبل امتیاز انشعاب برق سه خانوار محروم و نیازمند از سوی اداره بهزیستی خاش پرداخت شده، اما اداره برق خاش و استان همچنان از بار مسئولیت شانه خالی می کند و کم کاری های خود را به حوزه منابع طبیعی ربط می دهد.

میربلوچ زهی ادامه داد: هم اینک قریب به پانزده خانوار در این روستا آماده خرید انشعاب برق هستند، اما کارکنان برق خاش مردم را به نبود کابل برق و نداشتن اعتبار حواله می دهند و تاسف بارتر اینکه روابط عمومی توزیع برق استان در تازه ترین اظهار نظر خود گفته که وجود مشکلات منابع طبیعی مانع مهم عدم اجرای طرح توسعه برق در روستای شوگه است.

رئیس شورای روستای شوگه اظهار داشت: مردم این روستا در شرایط دشوار گرما و سرمای سال بدون برق بودن را تحمل می کنند اما از مقامات استانی و کشوری و ناظران و بازرسان و متولیان امر انتظار دارند به تخلفات و کم کاری ها و سستی های اداره برق نیز رسیدگی کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022