از نیروهای نخبه در رأس هیئت‌های ورزشی استفاده شود


از نیروهای نخبه در رأس هیئت‌های ورزشی استفاده شود

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی استان اصفهان گفت: انتظار داریم مدیریت جدید اداره کل ورزش و جوانان استان از نیروهای نخبه و کارآمد در رأس هیئت‌های ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها استفاده کند.

محمد باتوانی، امروز (سه‌شنبه-۲۷ خرداد) در جلسه شورای اسلامی استان اصفهان، با بیان اینکه ورزش یک فرصت اجتناب ناپذیر است که باید در آن از نیروهای برجسته استفاده شود، اظهار کرد: اگر در بخش‌های مختلف ورزش کشور از نیروهای ناکارآمد استفاده شود ضرر آن جبران‌ناپذیر است چرا که جامعه دچار ناامیدی خواهد شد.

وی افزود: استان پهناور اصفهان در کشور از نظر ورزش قهرمانی سرآمد بوده است، اما متأسفانه در چند سال گذشته شاهد بودیم که از نیروهای شایسته ورزشی در بخش‌های مختلف استفاده نشد به طوری که دخالت‌های بی جا در انتخابات هیئت‌های ورزشی رخ داد و برخورد خوبی با جامعه ورزش نشد.

به گزارش ایسنا، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی استان اصفهان، ادامه داد: با پیگیری‌های زیاد خواستار آن شدیم تا در مدیریت ورزش استان تغییراتی انجام شود که خوشبختانه این اتفاق افتاد. انتظار داریم مدیریت جدید اداره کل ورزش و جوانان استان از نیروهای نخبه و کارآمد در رأس هیئت‌های ورزشی و اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها استفاده کند.

باتوانی گفت: همچنین انتظار داریم از باشگاه‌های قهرمان‌پرور و سمن‌های فعال حمایت ویژه شود به طوری که از افراد سرمایه‌گذار در بخش خصوصی استفاده کنیم چرا که در ۵ سال گذشته شاهد این حمایت‌ها نبودیم.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان باید نظارت دقیق بر عملکرد مالی هیئت‌های ورزشی و سالن‌ها داشته و ارتباط تنگاتنگی نیز با شورای اسلامی استان و کمیسیون فرهنگی آن داشته باشد و از حقوق قهرمانان استانی دفاع کند. مغفول ماندن امور جوانان درست نیست و اداره ورزش باید در این باره تلاش کند.

همچنین نماینده شهرستان اصفهان در شورای اسلامی استان، گفت: باید نظارت بر پروژه‌های سنگین ورزشی افزایش یابد چرا که هم‌اکنون این نظارت‌ها کم است.

حسنعلی مبینی نژاد افزود: در ۱۲۰ کیلومتری اصفهان در شهر دستجرد چشمه آبی وجود دارد که می‌تواند به استخر تبدیل شود تا هم کاربرد ورزشی و هم کاربرد درمانی داشته باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟