طرح توسعه کارخانه شیشه فریمان با حضور معاون وزیر کشور آغاز شد


طرح توسعه کارخانه شیشه فریمان با حضور معاون وزیر کشور آغاز شد

مشهد- ایرنا- اجرای طرح توسعه کارخانه شیشه فلوت شهرک صنعتی کاویان فریمان در استان خراسان رضوی روز سه‌شنبه با حضور معاون هماهنگی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور در این شهرستان آغاز شد.

معاون وزیر کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: کارخانه شیشه فلوت کاویان روزانه ۵۰۰ تن شیشه تخت، رفلکس و آیینه تولید می‌کند که برای ۷۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

بابک دین پرست افزود: با بهره‌برداری از طرح توسعه این کارخانه که ۱۰ هزار میلیارد ریال برای آن سرمایه‌گذاری می‌شود، ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۸۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم مشغول فعالیت خواهند شد.

وی ادامه داد: واحد تولیدی شیشه فلوت کاویان به دلیل فاصله با معدن سیلیس در تامین مواد اولیه دچار مشکل است که پیگیری‌های لازم برای تسهیل این مهم و گرفتن مصوبه لازم از شورای عالی معادن در این خصوص انجام می‌شود.

معاون وزیر کشور با اشاره به بازدید امروز خود از کارخانه خدمات نفتی زال پارس در خراسان رضوی گفت: طرح راه‌اندازی پالایشگاه این کارخانه به مدت هفت سال به سبب طولانی شدن نتایج بررسی زیست محیطی آن معطل مانده بود.

وی افزود: امروز طی تماس با مسوولان سازمان حفاظت محیط زیست در تهران، تدابیر ویژه‌ای برای رفع مشکلات زیست محیطی و سهولت در ابلاغ ارزیابی زیست محیطی این کارخانه اندیشیده شد که به زودی نتایج آن مشخص خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طوفان گرد و خاک سیستان 324 را راهی بیمارستان کرد