سرایت ویروس تعدیل نیرو به جگوار لندروور!


سرایت ویروس تعدیل نیرو به جگوار لندروور!

جگوار لندروو به دنبال هماهنگ کردن خود با دشواری‌های مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا بوده و برنامه‌های خود برای تعدیل نیروی 1100 نفری را اعلام کرده است. این خودروساز بریتانیایی ضرر 422 میلیون پوندی را از ابتدای سال تا ماه مارس اعلام کرده است. این شرکت در سه‌ماهه پایانی سال پیش نیز 500 میلیون … The post سرایت ویروس تعدیل نیرو به جگوار لندروور!...

جگوار لندروو به دنبال هماهنگ کردن خود با دشواری‌های مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا بوده و برنامه‌های خود برای تعدیل نیروی ۱۱۰۰ نفری را اعلام کرده است.

سرایت ویروس تعدیل نیرو به جگوار لندروور!

این خودروساز بریتانیایی ضرر ۴۲۲ میلیون پوندی را از ابتدای سال تا ماه مارس اعلام کرده است. این شرکت در سه‌ماهه پایانی سال پیش نیز ۵۰۰ میلیون پوند ضرر را گزارش کرده بود.

سرایت ویروس تعدیل نیرو به جگوار لندروور!

جگوار لندروور ۱۱۰۰ شغل موقتی را در ماه‌های آینده حذف خواهد کرد زیرا به دنبال کاهش هزینه‌های خود تا سال آینده است. این شرکت می‌خواهد بین ۱ تا ۵ میلیارد پوند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند. سال پیش نیز بریتانیایی‌ها ۵ هزار فرصت شغلی را حذف کرده بودند.

جدیدترین تعدیل نیروی جگوار لندروور ضربه محکم دیگری بر پیکر صنعت خودرویی است که شغل‌های زیادی را در خود جای داده است. همچنین گفته شده ۴۰۰ موقعیت شغلی در بزرگ‌ترین کارخانه جگوار لندروور از دست خواهند رفت.

سرایت ویروس تعدیل نیرو به جگوار لندروور!

این خودروساز اعلام کرده تنها ۲۲ هزار سفارش برای لندروور دیفندر جدید دریافت کرده، محصولی که امید زیادی به فروش بالای آن وجود دارد. این رقمی ناامید کننده است. یکی از تحلیلگران بازار خودرو با گفتن این موضوع اظهار داشته میزان سفارش دیفندر جدید تنها اندکی بیشتر از میزان فروشش در آخرین سال تولید نسل پیش یعنی سال ۲۰۱۶ بوده است.

جگوار لندروور بازگشایی دوباره کارخانه‌های خود در بریتانیا و اروپا را شروع کرده اما بسیاری از آن‌ها با ظرفیت کم مشغول به فعالیت هستند. کارخانه کسل برومویچ جگوار لندروور هنوز هم تعطیل بوده و این شرکت گفته که برنامه‌هایی برای از سرگیری تولید با توجه به تقاضای بازار دارد.

سرایت ویروس تعدیل نیرو به جگوار لندروور!

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان