بازی Star Wars: Squadrons توسط الکترونیک ارتز معرفی شد


بازی Star Wars: Squadrons توسط الکترونیک ارتز معرفی شد

بازی Star Wars: Squadrons، یک بازی چند نفره در سبک نبردهوایی می‌باشد که اخیرا توسط الکترونیک آرتز (EA) معرفی شد. چندی پیش، الکترونیک آرتز اولین تریلر خود را از عنوان جدید خود، یعنی بازی Star Wars: Squadrons منتشر کرد. این بازی که توسط موتیو استودیو (Motive Studio) در حال ساخت است، در سبک نبر نیرو‌های هوایی – فضایی و به صورت چندنفره منتشر خواهد...

بازی Star Wars: Squadrons، یک بازی چند نفره در سبک نبردهوایی می‌باشد که اخیرا توسط الکترونیک آرتز (EA) معرفی شد.

چندی پیش، الکترونیک آرتز اولین تریلر خود را از عنوان جدید خود، یعنی بازی Star Wars: Squadrons منتشر کرد. این بازی که توسط موتیو استودیو (Motive Studio) در حال ساخت است، در سبک نبر نیرو‌های هوایی – فضایی و به صورت چندنفره منتشر خواهد شد. نکته جالب‌تر درباره این بازی این است که از سیستم‌های واقعیت مجازی یا VR، هم در کامپیوتر‌های شخصی و پلی‌استیشن وی آر (Playstation VR) نیز پشتیبانی می‌کند. محتوای تریلر، با وجود اینکه در موتور گرافیکی بازی ضبط شده است، تقریباٌ به ما نشان می‌دهد که باید انتظار چه بازی‌ای را داشته باشیم.

طبق اطلاعات منتشر شده در این تریلر، بازکنان می‌توانند در هر دو جبه بازی، یعنی جمهوری جدید یا امپراطوری، قرار گرفته و در نقش خلبان جنگی، اقدام به نابود سازی کشتی‌های فضایی حریف نمایند. مبارزات در این بازی بین دو تیم پنج نفره (تیم امپراطوری و تیم جمهوری جدید)، صورت می‌گیرد؛ گرچه با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط سایت رسمی بازی، حالت جنگ ناوگان هم برای این بازی در نظر گرفته شده است.

ضمن اطلاعات ارائه شده، بازیکنان می‌توانند فضاپیماهای جنگی خود را شخصی سازی کنند و قدرت‌های سیستم‌ آن‌ها را متناسب با سلیقه خود تغییر دهند( مانند این که تمام قدرت سفینه را به موتور اختصاص دهند تا به سرعت بیشتری دست پیدا کنند). گزارش‌ها حاکی از آن‌ هستند که علاوه بر بخش چند نفره، این بازی دارای بخش داستانی نیز می‌باشد؛ در ضمن تمامی بخش‌های بازی را می‌توان به صورت کامل در واقعیت مجازی تجربه کرد؛ چه روی کامپیوتر شخصی خود و چه روی پلی استیشن وی ‌آر.

بازی Star Wars: Squadrons در اکتبر 2020 (مصادف با مهر – آبان 1399)، برای پلی‌ استیشن 4، پلی استیشن وی آر، اکس باکس وان و کامپیوتر‌های شخصی منتشر خواهد شد. منتظر اطلاعات بیشتری از این بازی در وبسایت ما باشید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

50 بازی برتر تاریخ: بهترین بازی‌های کامپیوتری دنیا را بشناسید!